moje małżeństwo to jakaś paranoja!

501. Data: 2005-05-31 19:27:14

Temat: Re: moje małżeństwo to jakaś paranoja!
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.05.2005, o godzinie 20.57.44, na pl.soc.rodzina, Margola
napisał(a):

> No cóż. Raz, że nie przebrnę po raz drugi przez jego radosną twórczość, dwa,
> że taki dajmy na to Lepper też nie pisał nigdzie, że jest pieniaczem.

Założę się, że twierdził, iż nie jest. :)))

> Są
> rzeczy, które mi się wywnioskowały. Ja nie krytykuję jego poglądów,
> krytykuję natomiast arbitralny sposób ich przedstawiania.

Wiec o to chodzi! :)

> Przepraszam, na pewno nie zgodzę się z poglądem, że genetyczne skłonności w
> 100 % można zniwelować wychowaniem oraz, że Bóg nie jest miłosierny dla
> tych, którzy błądzą, ale nie widzą potrzeby nawrócenia. Ja tam uważam, że
> Bóg po prostu ich tym miłosierdziem prędzej czy później do siebie
> przyciągnie, ale nie przekreśli, bo "dopóki życia, dopóty szans". Z tego, co
> pamiętam, wybacza nie tylko siedem, ale i siedemdziesiąt siedem razy.

A ja z tego co pamiętam, to tych, którzy Go znają, ale odrzucają nie
przyjmie pod swoje skrzydła po śmierci (np. J 5:21 jak i wiele innych).
Każdy ma szansę, jeżeli nie odrzuca świadomie.
Jeżeli chodzi o genetyczne skłonności, to chyba z DD doszliśmy do pewnego
consensusu.

*Habeck*
- Schutzbach

502. Data: 2005-05-31 20:01:26

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...lublin.amWYWAL.pl> napisał w
wiadomości news:d7i3c4$dki$1@nemesis.news.tpi.pl...

> http://tinyurl.com/95wse
>

> --dusz. (co jak komuś dokopie, to przynajmniej nie tłumaczy, że 'to z
> sympatii')

a ja gdzieś ujęłam to takimi słowami?
G.

503. Data: 2005-05-31 20:08:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1v9993krnx06z.dlg@habeck.pl...

> Kurde... naprawdę przegapiłem kawałek dyskusji, skoro DD tyle rzeczy
Ci
> zarzucił. :) Nawet o matematyce było. ;))

W takim razie czytasz cały wątek jeszcze raz ;-))

Agnieszka

504. Data: 2005-05-31 20:10:08

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dszym, zakupy, gotowanie obiadu dla claej rodziny itp.

> Mysle ze niektore rzeczy po prostu wyolbrzymiasz.
> Zwlaszcza te zwiazane z opieka nad dziećmi. Jak się człowiek zdecydował na
> dziecko - to musi ponosić pewne wyrzeczenia i nie ma co się nad sobą w tym
> temacie użalać.

To może wróćmy do tematu jak już będziesz w podobnej sytuacji, a nie będzie
to tylko Twoją perspektywą. Nie raz przypomnisz sobie moje słowa, że czasami
człowiek ma dosyć. Jeśli jeszcze do tego dojdą Ci kłopoty małżeńskie (co
jest podobno normą po pojawieniu się potomka i przesileniu obojga
partnerów), dojdzie też oprócz buntu 4 latka jego zazdrość o małe
stworzenie, które rujnuje mu świat i spycha z piedestału, to będą chwile
kiedy będzie Ci ciężko. No chyba, ze jesteś jakimś cyborgiem, który na
wszystko ma radę. Co do tankowania samochodu to wolę zostawiać małą ze
starszą siostrą, która w razie czego zabawi ją, żeby nie ryczała przez cały
czas jak mnie nie będzie w aucie - i nie jest to kwestią kiepskiej
organizacji z mojej strony, tylko raczej dobrze przemyślanym planem
działania. Zresztą sama zobaczysz.
Pozdrawiam i życzę tyle mądrości praktycznej co teoretycznej kiedy będzie Ci
to już potrzebne.
Gosia

505. Data: 2005-05-31 20:12:48

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-05-30 23:13:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *duszołap* skreślił te oto słowa:

> Jakbym miała taką żonę jak gsk to pewnie też bym wyjeżdżała jak tylko
> byłaby okazja... Choć docelowo rozwód byłby najlepszym rozwiązaniem.

To dobrze, że w Polsce jeszcze nie wolno brać ślubu parom homoseksualnym -
póki co nie trafisz na taką jak ja.
G.

506. Data: 2005-05-31 20:18:03

Temat: Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> Bronić należy Ko?cioła tam, gdzie go atakuj?. Ja jako? nie przypominam
> sobie, bym to robiła.

Niżej.

> Zasadniczo bardziej mam na uwadze kwestie administracyjne niż duchowe.
> Czyli - Ko?ciół, a nie wiara. I mam np. żal do Koscioła, ze pozwala się
> szerzyć nienawi?ci pod płaczykiem katolicyzmu w Radiu Maryja. Choć
> różaniec z nimi czasem lubię odmówić. Matka Boska nie firmuje RM
> osobi?cie, do Niej nic nie mam :)

Słucham RM i nie jakoś tej nienawiści nie znalazłem.
Ale nawet jak RM Ci się nie podoba, to co tu Kościół zawinił?

Dariusz Drzemicki

507. Data: 2005-05-31 20:23:34

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kurde... naprawdę przegapiłem kawałek dyskusji, skoro DD tyle rzeczy Ci
> zarzucił. :) Nawet o matematyce było. ;))

Dyskusja była o małżeństwie. Krytycznie wypowiadałem się o wolnych związkach
i stosunkach pozamałżeńskich. Odnosiłem się wyłącznie do zjawisk i nie
robiłem żadnych wycieczek personalnych.

Dariusz Drzemicki

508. Data: 2005-05-31 20:23:59

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytałaś - nie pójdzie do fachowca, bo dopiero wtedy miałaby problem.
>
> Naprawde nie ma co sie przejmować rozhisteryzoaną mitomanką

a kim Ty jesteś?, bo od kiedy mam tutaj z Tobą do czynienia nie przeczytałam
nic oprócz przemądrzałych uwag na mój temat. Grupy dyskusyjne są od tego,
żeby dyskutować, a nie kwitować obelgami wywody kogos komu może jest lepiej
jak coś z siebie wyrzuci. Przeciez nie musisz czytać tego co napisałam,
skoro z jakichś względów nie odpowiada Ci ten temat, albo może sposób jego
prezentacji jest dla Ciebie nieodpowiedni to są przecież inne posty, albo
nawet inne grupy. Wszyscy, ale naprawdę wszyscy, którzy włączyli się do
dialogu powiedzieli coś co miało związek z tematem, a Ty albo szukasz moich
postów na innych grupach albo ubliżasz mi i wyśmiewasz to co napisałam. Po
co to robisz? Może to nie ja mam problem z psychiką tylko Ty? Jeśli tak
bardzo karmisz się bezsensownymi i niemiłymi dialogami to może masz jakieś
kompleksy?

i cokolwiek jej
> radzić, bo ona potrzebuje jedynie sobie popisać. Na nieszczescie do
pisania
> na grupe nie potrzebuje świeczki i klimatu jak przy pisaniu pamiętnika.

No i co w tym złego? To też jest dla Ciebie śmieszne? Może wszyscy są
śmieszni oprócz Ciebie? Rzeczywiście klimatu tutaj nie stworzę - nie w takim
towarzystwie.
Gosia

509. Data: 2005-05-31 20:27:13

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie też to przerosło, a gsk nie wyjasniła co miała na myśli niestety.

Przecież sama sobie odpowiedziałaś, że sąsiadki by gadały i dlatego nie
poszłam. Gdybys rzeczywiście chciała wiedziec dlaczego nie chcę iść do
specjalisty to zapytałabyś mnie.

Masz w tym jakiś interes?
G.

510. Data: 2005-05-31 20:28:40

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Aha. Jakby mi ktoś odpowiedział z takim przytykiem osobistym, uznałabym,
że
> mam do czynienia z wyjątkowym brakiem klasy. Przepraszam, ale musiałam to
> napisać, bo uważam, że to wypowiedź poniżej minimalnego poziomu kultury
> dyskusji.
>
> Margola

To samo zauważyłam juz jakiś czas temu. Zastanawiam się tylko po co komu
takie dyskusje. Co z tego taka Lia ma?
G.

Przeminęło z wiekiem
cisza na grupie