[OT] Moderacja

171. Data: 2007-02-26 14:44:22

Temat: Re: [OT] Moderacja
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:erh6r5$2rhs$1@news.mm.pl...
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:wlalos-A143F1.10544221022007@news.gazeta.pl>

> Poczekamy w takim razie na inne głosy.
> Jeśli zwolenników moderacji będzie więcej, myślę, że warto byłoby
zadziałać.

Jestem na "tak".

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

172. Data: 2007-02-26 14:58:45

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie flower napisał(a):

> Jestem na "tak".

I co z tego, że sporo osób jest na "tak" http://www.usenet.pl/doc/
proszę sobie wszystko poczytać i odpowiedzieć, sobie przede wszystkim,
jak zmienić grupę niemoderowaną na moderowaną ;) Powodzenia!

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

173. Data: 2007-02-26 15:09:41

Temat: Re: [OT] moje wnioski po wypowiedziach nt.moderacji grupy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asiczka" <a...@n...mx> wrote in message

> A ty co od rana przy kompie? Nudzisz sie czy co?? To do roboty jakiejs
> zamiast siedziec i grzac stolek dzien w dzien!!

Wow - wrzuciłem moje sałatkowe pomysły. Robota będzie niedługo - mam remonty
moich traktorków, ale musi zrobić się ciepło... Narazie sypie śnieg, drobny,
ale stale, już nieźle zasypał...
O marcowaniu jeszcze nie myślę.

174. Data: 2007-02-26 15:33:03

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> No i jeszcze trzeba miec z tego co kojarze stałe IP i lubic linuksa ;)

A możesz coś więcej o tych wymaganiach, albo gdzie tego szukać
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/?

175. Data: 2007-02-26 15:34:43

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> twoja. A zwolennikom moderowania nie na tym zależy. Tak, jak bluzgający -
chcą
> doprowadzić do zablokowania konkretnych osób. Chociażby za to, co piszą na
> innych grupach. Bo jemu właśnie o to chodzi - nie o to, żeby kuchnia była
kuchnią.

> Teraz to ty wykazałaś się pewną naiwnością. Myślisz, że Ikselka będzie
dzielić
> się z kimkolwiek swoimi przepisami, mając nad sobą cenzora? I
zastanawiając
> się, czy szanowny moderator puści jej tekst? Robiłabyś to na jej miejscu?

To że taka ikselka jest "na swoim miejscu" to akurat tylko i wyłącznie jej
zasługa.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

176. Data: 2007-02-26 15:46:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"flower" <f...@w...pl> wrote in message

> To że taka ikselka jest "na swoim miejscu" to akurat tylko i wyłącznie jej
> zasługa.

Błąd, beze mnie jej nie będzie... Już to zapowiedziała kiedyś, a dzisiaj,
powiedziała, że stanowicie szambo, którego ona nie może strawić, mimo, że
jest tu całkiem sporo ludzi poważnych, które uległy dla świętego spokoju
rzucającym kupy i potwarze oraz ostrakony - też na kupę.

177. Data: 2007-02-26 15:48:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> jest tu całkiem sporo ludzi poważnych, które uległy dla świętego spokoju
> rzucającym kupy i potwarze oraz ostrakony - też na kupę.

Na priv niektóre osoby może i coś by uzyskały, ale wątpię, by udzieliła
licencji na kopiowanie.

178. Data: 2007-02-26 16:28:53

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 09:12, Lolalna Loja <s...@o...pl> wrote:
> Coś mi mówi, że już niedługo.

Słyszysz głosy? - idź do lekarza :-)

> A kogo to qrna obchodzi? Taplaj się dalej z nim w kisielu

Jeśli masz tak wyraziste skojarzenia, czytając mnie, to co dopiero ja
- czytając Ciebie. Licz się z tym...

> stąd) i licz na to, że mąż się nie wkurzy.

Moje małżeństwo nie polega na wzajemnym trzymaniu się w zasięgu
wzroku, aby nie robić głupstw. To nam wystarczyło tyle lat, wystarczy
i dalej. Nie twój problem - jak widzę :-)

179. Data: 2007-02-26 16:32:46

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 09:18, Lolalna Loja <s...@o...pl> wrote:

> Mamy szczerą nadzieję, że juz niedługo...

...postawisz czy odejdę?
:-)

> Kup wibrator - ponoć baby głupieją jak im mąż nie daje.

Wiesz coś o tym? Powiedz coś więcej... Ja boję się elektryczności.
Wolę metody bliższe natury :-)))))))))))))))))

180. Data: 2007-02-26 16:38:25

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 09:29, Lolalna Loja <s...@o...pl> wrote:
> Tak. Ikselkę zgłaszałam wiele razy. Zero reakcji.
>
> Tak. Ktoś mi każe odsiewać ziarna od plew.

Jakiś socjolog napisze dzięki wam pracę na temat: "Przyczyny,
eskalacja i efekty odrzucenia środowiskowego - ponadczasowość
schematów ukazanych w "Chłopach" S. Reymonta i jej potwierdzenie w
dzisiejszych małych grupach reprezentatywnych - wybranych grupach
Usenetu, małych
społecznościach lokalnych i i innych grupach nieformalnych."

Niech się do mnie zgłosi - sfinansuję mu jej wydanie w dobrym
wydawnictwie :-)

Tobie na dziś :-)
XL - Deep Purple
Gde si sad?