moje zakupy :)

1. Data: 2003-05-27 18:03:42

Temat: moje zakupy :)
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno mnie tu nie było, więc postanowiłam nadrobić :)

Chciałam pochwalić parę rzeczy, które sobie ostatnio kupiłam.

1.Balsam brązujący Bielendy - bardzo ładnie się wchłania, nawilża, zostawia
fajny kolorek, jedyna wada, to jakaś dziwna butelka, no i szybko znika (albo
ja mam dużo ciała do smarowania ;))
2. Płyn do demakijażu oczu - Ziaji - na moje oko ;) nie różni się specjalnie
niczym od jakiegoś Loreala, za to kosztuje 4 zł za 125 ml. I można go
stosować przy szkłach kontaktowych. Nie nadaje się do wodoodpornych tuszów,
ale ja takich nie używam akurat.
3. Podład "Hydramatte fluid z jedwabiem" z Vipery miło mnie zaskoczył.
4. Moje odkrycie to seria Fitoharmonia z Inter Fragrances. Zużyłam
opakowanie Serum Odżywczego, mój mąż - alergik drugie. Oprócz tego
przetestowaliśmy piankę do mycia twarzy. Nie uczula, dobrze nawilża -
polecam.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kobiety tylko dlatego tak się stroją,
że oko mężczyzny jest lepiej rozwinięte niż jego rozum :-)

1. Data: 2003-05-27 19:17:36

Temat: Re: moje zakupy :)
Od: "m&m's" <p...@w...DELETE.IT.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niczym od jakiegoś Loreala, za to kosztuje 4 zł za 125 ml. I można go
> stosować przy szkłach kontaktowych. Nie nadaje się do wodoodpornych

jesli taki niebieski, to tez go mam. co prawda tez nie probowalam nim
zwalczac tuszu wodoodpornego, ale jest bardzo delikatny i nie szczypie w
oczy, tzn. nie pieka po nim oczy.

kasia

1. Data: 2003-05-27 20:47:23

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m&m's" <p...@w...DELETE.IT.pl> napisał w wiadomości
> jesli taki niebieski, to tez go mam. co prawda tez nie probowalam nim
> zwalczac tuszu wodoodpornego, ale jest bardzo delikatny i nie szczypie w
> oczy, tzn. nie pieka po nim oczy.

Jeśli to ten, to owszem - nie pieką, ale w moim przypadku komfortowe (czytaj
szybkie i skuteczne)zmycie makijażu graniczy z cudem. Przykro przyznać - ale
gorszego płynu do demakijażu jeszcze nie miałam.
Ale niech tam, odżałowałam już te 4,50 zł;)

Pozdr. Ewa

1. Data: 2003-05-28 06:48:23

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> fajny kolorek, jedyna wada, to jakaś dziwna butelka, no i szybko znika (albo

A jak pachnie? Uzywalas moze Sopotu Ziaji? Mozesz porownac te dwa?
Bo Sopot strasznie brzydko pachnie, a szukam balsamu brazujacego, ktory
by nie odstraszal zapachem mojego TZ ;-)))

megi

1. Data: 2003-05-28 09:02:30

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> wrote:

> Chciałam pochwalić parę rzeczy, które sobie ostatnio kupiłam.

To ja skorzystam z tego samego watku i tez sie pochwale ;)))

Kupilam w Rossmanie Fruttini Bodybutter o zapachu wisniowo-waniliowym.
Jest promocja na te kremy i kosztuja... cos ok. 17zl. Pachnie slicznie,
tak jak juz bylo pare razy wspominane na grupie :) Oprocz tego jest tez
promocja na pianki do ciala (zamiast balsamu) Cztery Pory Roku. Oczywiscie
kupilam ;) Ale jeszcze nie uzylam.

Chcialabym wyprobowac rowniez inne rzeczy Fruttini, ale cos ciezko o nie
w Trojmiescie...

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-05-28 09:32:49

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Lesner" wrote:

> A jak pachnie? Uzywalas moze Sopotu Ziaji? Mozesz porownac te dwa?
> Bo Sopot strasznie brzydko pachnie, a szukam balsamu brazujacego,
> ktory by nie odstraszal zapachem mojego TZ ;-)))

Ja mam porownanie Ziaji z AA brązujacym.
IMO efekt jest nieco mocniejszy, i IMO nie ma zapachu. Jakis czas temu jak
tu o nim pisano, kilka osob napisało, ze nie 'smierdzi', a jedna osoba, ze
jednak jej śmierdzi. Wiec 100 % gwarancji, ze nie ma zapachu Ci nie dam, ale
ja jestem z niego bardzo zadowolona.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-28 09:45:10

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@u...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> jednak jej śmierdzi. Wiec 100 % gwarancji, ze nie ma zapachu Ci nie dam, ale

No wlasnie... A dla mnie oba maja malo przyjemny zapach, delikatnie mowiac :(
AA, bardzo ladnie brazuje juz po jednokrotnym uzyciu. Sopot uzylam raz i
wyrzucilam. AA uzylam dwa razy i stoi w szafce :( Nie wiem czy wiecej
razy sie odwaze uzyc... Moze sprobuje wymieszac z jakims pachnacym balsamikiem...

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-05-28 11:29:35

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wyrzucilam. AA uzylam dwa razy i stoi w szafce :( Nie wiem czy wiecej
>razy sie odwaze uzyc... Moze sprobuje wymieszac z jakims pachnacym

Albo po porstu wymieszaj samoopalacz z jakims ladnie pachnacym balsamem :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-28 12:02:07

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> wrote:

> Albo po porstu wymieszaj samoopalacz z jakims ladnie pachnacym balsamem :)

O! Efekt pewnie bedzie bardziej widoczny :) Ciekawe czy uda sie wymieszac
samoopalacz w spray'u (oliwka) z balsamem... Hmmm, moze poeksperymentuje ;)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-05-28 12:40:11

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>:(

>O! Efekt pewnie bedzie bardziej widoczny :)

Ja
tak od jakiegos roku robie i bardzo jestem zadowolona - nie lubie 'czystego'

samoopalacza, bo mnie przewaznie za bardzo przyciemnia, a mnie sie taki
'sztuczny' efekt nie poodba.
No i druga zaleta: brak smug etc. I zapach przyzwoitszy ;)

> Ciekawe czy uda sie wymieszac
>samoopalacz w spray'u (oliwka) z balsamem... Hmmm, moze poeksperymentuje ;)

Nie probowalam :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl