mojemu dziecku kręci się w głowie- co to jest?

1. Data: 2007-11-07 23:14:23

Temat: mojemu dziecku kręci się w głowie- co to jest?
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz dziennie, czasami raz na tydzień moja córka (2,5) płacze, że kręci jej
się w głowie. Dzisiaj miała taki atak, który trwał pół minuty, z płaczem
pobiegła do łóżka i widziałam jak przewracała oczami jakby rzeczywiście
kręcił się pokój. Krzyczała "zatrzymaj pokój, jestem chora, zatrzymaj
pokój", byłam przerażona. Jakiś czas temu byliśmy w szpitalu - inna
przyczyna pobytu, ale mówiłam o tym i miała tez robiony rezonans
magnetyczny, wyszły tam jakieś demielinizacyjne zmiany w płacie czołowym,
ale żaden neurolog nie powiedział, że może to powodować zawroty głowy, więc
zakładam, że to nie to. Czy Waszym dzieciom zdarza się coś takiego? albo,
czy się zdarzało i co to może być. Córka była przebadana wzdłuż i wszerz
wprawdzie z innego powodu, ale gdyby byłi coś nietak to by wyszło chyba przy
tych badaniach. Sama już nie wiem, co mam robić.
Pozdrawiam
Teli.

2. Data: 2007-11-08 03:32:46

Temat: Re: mojemu dziecku kręci się w głowie- co to jest?
Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@w...pl>!

> Raz dziennie, czasami raz na tydzień moja córka (2,5) płacze, że kręci jej

Napisz na pl.sci.medycyna.

--
[[:pl:user:gophi]]

3. Data: 2007-11-08 12:31:29

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wysocki wrote:
> Spinacz biurowy, "Księżniczka Telimena \(gsk\)."
> <c...@w...pl>!

> Napisz na pl.sci.medycyna.

Napisałam.
Teli.

4. Data: 2007-11-10 12:20:12

Od: "iwonek12" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgth71$meh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> przyczyna pobytu, ale mówiłam o tym i miała tez robiony rezonans
> magnetyczny, wyszły tam jakieś demielinizacyjne zmiany w płacie czołowym,

Byłaś u dorktor S., którą ci polecałam?

--
pozdr.
Iwona

5. Data: 2007-11-10 13:07:34

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonek12" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> Byłaś u dorktor S., którą ci polecałam?

Nie, byłam u innej lekarki (znajomej), która jest ordynatorem w Katowicach
na neurologii dziecięcej. Nie chciałam robić cyrków i wychodzić przed
orkiestrę, bo być może niektóre dzieci po prostu tak mają. Skoro ze szpitala
wypisali nas bez słowa na temat zmian w mózgu to chyba nie uznali tego za
bardzo poważną sprawę. Pani neurolog, u której byliśmy potwierdziła, że nie
ma co martwić się na zapas, trzeba obserwować dziecko i zrobić za jakiś czas
rezonans magnetyczny. Tylko mnie to jednak martwi :( no i chyba jednak
pójdę do pani S.
Pozdrawiam
Teli.

6. Data: 2007-11-10 13:55:13

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 00:14, "Księżniczka Telimena \(gsk\)."
<c...@W...pl> wrote:
> Czy Waszym dzieciom zdarza się coś takiego?

Swego czasu moja siostra miała zawroty głowy, które były objawem
zapalenia błędnika.
Pzdr

7. Data: 2007-11-10 14:04:18

Od: "iwonek12" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fh4apa$50j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> zapas, trzeba obserwować dziecko i zrobić za jakiś czas rezonans
> magnetyczny. Tylko mnie to jednak martwi :( no i chyba jednak pójdę do

Do pani S. warto, ponieważ jest lekarzem myślącym, potrafiącym kojarzyć
fakty nie tylko z dziedziny neurologii.

--
pozdr.
Iwona

p.s. Mieliśmy podejrzenie zmian demielinizacyjnych wykluczone na szczęście
rezonansem.

8. Data: 2007-11-10 19:35:27

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> p.s. Mieliśmy podejrzenie zmian demielinizacyjnych wykluczone na szczęście
> rezonansem.

A co sie dziecku działo, że podejrzewali zmiany demielinizacyjne?
Teli.

9. Data: 2007-11-10 19:36:04

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...
<c...@W...pl> wrote:
> Czy Waszym dzieciom zdarza się coś takiego?

>Swego czasu moja siostra miała zawroty głowy, które były objawem
>zapalenia błędnika.

Dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam
Teli.

10. Data: 2007-11-10 21:02:43

Od: "iwonek12" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fh517u$2vb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "iwonek12" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> A co sie dziecku działo, że podejrzewali zmiany demielinizacyjne?
> Teli.

Napisałam na priva.

--
pozdr.