Urodziny 10-latków

1. Data: 2007-11-06 13:10:35

Temat: Urodziny 10-latków
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chłopiec i dziewczynka lat 10, co na urodziny dodać do koniaczku i
laptopa? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-11-06 13:17:26

Temat: Re: Urodziny 10-latków
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłopiec i dziewczynka lat 10, co na urodziny dodać do koniaczku i
> laptopa? ;-)

Kopertę, tylko nie wiem czy podpisaną czy nie ;-)

Agnieszka

3. Data: 2007-11-06 13:19:30

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłopiec i dziewczynka lat 10, co na urodziny dodać do koniaczku

Kieliszki

> i laptopa? ;-)

Pokrowiec

bpnmsp

;-P

Sylwia

4. Data: 2007-11-06 13:25:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> bpnmsp

Eh, paskudy...

Byłam dzisiaj w markecie, chciałam tam sama coś wybrać. A tu klapa - ani
żadnych zestawów koralików czy czegoś w tym stylu dla dziewczynki, ani
nic twórczego dla chłopców. Nie mogę czekać do świątecznych promocji, bo
urodziny w niedzielę.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2007-11-06 13:27:11

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnych zestawów koralików czy czegoś w tym stylu dla dziewczynki, ani nic
> twórczego dla chłopców. Nie mogę czekać do świątecznych promocji, bo

Może jakieś książki?

Czy to jest rodzeństwo? Jeśli tak to może jakieś gry planszowe, skrable,
monopol?

Sylwia

6. Data: 2007-11-06 13:28:35

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnych zestawów koralików czy czegoś w tym stylu dla dziewczynki, ani nic
> twórczego dla chłopców. Nie mogę czekać do świątecznych promocji, bo

Widziałam ostatnio w markecie zestaw do robienia doświadczeń chemicznych. Co
prawda miał oznaczenie "od 12 lat", ale może się nada. Sama bym sobie
kupiła, gdyby nie to, że dzieci by mi zaraz zabrały ;-)

Agnieszka

7. Data: 2007-11-06 13:29:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Czy to jest rodzeństwo? Jeśli tak to może jakieś gry planszowe, skrable,
> monopol?

Rodzeństwo. Myślałam o monopolu, ale nie wiem, czy to odpowiednie do
tego wieku.

Ewa

8. Data: 2007-11-06 13:41:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Widziałam ostatnio w markecie zestaw do robienia doświadczeń
> chemicznych. Co prawda miał oznaczenie "od 12 lat", ale może się nada.
> Sama bym sobie kupiła, gdyby nie to, że dzieci by mi zaraz zabrały ;-)

O! Ciekawe. A dokładniejsze namiary poproszę. W jakim markecie i ile
mniej więcej kosztowało?

Ewa

9. Data: 2007-11-06 13:44:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Rodzeństwo. Myślałam o monopolu, ale nie wiem, czy to odpowiednie do
> tego wieku.

Odpowiednie.

Justyna
GG 6756000

10. Data: 2007-11-06 13:45:08

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Ciekawe. A dokładniejsze namiary poproszę. W jakim markecie i ile mniej
> więcej kosztowało?

W Realu. Ceny nie pamiętam, ale chyba ok 150 zł.

Agnieszka

Łupież u 6 latki- jak się pozbyć?
o założeniu firmy
Uwaga: Dziecięca depresja... [z Onetu]