monitor

51. Data: 2005-01-20 22:35:32

Temat: Re: monitor
Od: Christian <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2005 13:31:42 +0100, ania napisał(a):

> taki za 10-15 zl starcza:-)
> nie musi miec od razu zloconych koncowek - wystarczy zeby philips dzialal
> dobrze

Zapewne nie masz na mysli kabla DVI

> ale zero grania np w tak mile gry jak syberia...

Moim zdaniem monitor LCD to jest wielkie nieporozumienie dla gracza

52. Data: 2005-01-21 07:27:06

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Christian"

> Zapewne nie masz na mysli kabla DVI
mam - to moze jakis inters zrobie - sprzedam ci wagon po 50zl za sztuke!
:-)

> Moim zdaniem monitor LCD to jest wielkie nieporozumienie dla gracza
a to niby czemu? nie wiem jak sie zachowuje w grach takich jak doom, ale
przygodowki dzialaja extra, czego nie moge powiedziec o matroxie g400 :-(

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

53. Data: 2005-01-21 10:02:32

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> a to niby czemu? nie wiem jak sie zachowuje w grach takich jak doom, ale
> przygodowki dzialaja extra, czego nie moge powiedziec o matroxie g400 :-(

a co ma wspólnego matrox g400 z monitorem LCD ???

Wyświetlanie (chodzi głównie w tym przypadku o "smurzenie" czyli szybkość
wygasania piksela) nie zależy od karty graficznej tylko od monitora!!

54. Data: 2005-01-21 10:05:16

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 21 Jan 2005 08:27:06 +0100, na pl.rec.dom, ania napisał(a):

> mam - to moze jakis inters zrobie - sprzedam ci wagon po 50zl za sztuke!
> :-)

Tak ja tez widzialem, ale podrobki albo tandety, porzadny dobry kabel to
wydatek rzedu 100 zl

> a to niby czemu? nie wiem jak sie zachowuje w grach takich jak doom, ale
> przygodowki dzialaja extra, czego nie moge powiedziec o matroxie g400 :-(

Nie, chodzi o czas reakcji monitora LCD, a matrox G400 i wyzsze modele sa
jednak nie zastapione w 2D, zreszta ja graczem nie jestem i reszta mnie nie
interesuje

55. Data: 2005-01-21 13:49:53

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin"

> Tak ja tez widzialem, ale podrobki albo tandety, porzadny dobry kabel to
> wydatek rzedu 100 zl
yhmmm:-) coz wiecej moge powiedziec:-) przy monitorze za 30 tys i karcie za
drugie tyle to zgodze sie ze jakosc kabla ma znaczenie, ale w klasie okolo
tysiaca - nie sadze:-)
to tak jak kupowac kable van den hula do radia zenit :-)

> Nie, chodzi o czas reakcji monitora LCD, a matrox G400 i wyzsze modele sa
> jednak nie zastapione w 2D, zreszta ja graczem nie jestem i reszta mnie
nie
> interesuje

dlatego mowie ze do dooma pewnie nie bardzo, ale do milych dla oka
przygodowek - to jak najbardziej, ja kiedys gralam, pozniej dlugo nie gralam
(bo nie bylo w co), pojawila sie syberia i matrox zostal komisyjnie usuniety
z komputera:-)

56. Data: 2005-01-23 07:27:03

Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania <a...@e...pl> zapodał(a):

> Użytkownik "Ormianin"
[...]
> [...]
> (bo nie bylo w co), pojawila sie syberia i matrox zostal komisyjnie usuniety

.... nie zapominaj o "Aura", "Syberia 2" i "Podróż do wnętrza ziemi" ;>

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl

jak usunąć farbę z gipskartonu