monyaz mebli kuchennych

11. Data: 2007-04-26 10:17:49

Temat: Re: monyaz mebli kuchennych
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walt" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1177502675.197598.129850@u32g2000prd.googlegrou
ps.com...
> Witam. Zamawiam wlasnie szafki kuchenne i zastanawiam sie czy nie
> zamontowac ich samemu. W miejscu gdzie kupuje szafki za montaz licza
> sobie 10% wartosci mebli, co wyniesie prawie 1000zl. Czy latwo jest
> zamontowac takie szafki, czy lepiej dac sobie spokoj.

Ja to mam dobrze, mój TŻ nie dosyć, ze sam zamontował szafki to wcześniej
jeszcze je zrobił nie będąc przy tym fachowcem w tej sprawie.

12. Data: 2007-04-26 10:32:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"syla" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> >

> Ja to mam dobrze, mój TŻ nie dosyć, ze sam zamontował szafki to wcześniej
> jeszcze je zrobił nie będąc przy tym fachowcem w tej sprawie.

Musi ta kiełbasa to mortadela - tylko skrajna bieda lub inne
nadzwyczajne warunki zmusiłyby mnie do takich wygłupów. Nie należy męczyć
się samemu - eksperci zrobią to znacznie lepiej, a na dodatek mają sprzęt
specjalistyczny. Ostatecznie można użyć siekierki i kozika...
Biedne to moje dziecko, wydawało się że matka będzie co najmniej tak
inteligentna jak jego ojciec...

13. Data: 2007-04-26 10:38:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Biedne to moje dziecko, wydawało się że matka będzie co najmniej tak
> inteligentna jak jego ojciec...

W lesie, sobie, w lesie
Kołysecke krzesie
Dopiero jom strugo
Już na innom mrugo

14. Data: 2007-04-26 10:43:23

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się samemu - eksperci zrobią to znacznie lepiej, a na dodatek mają sprzęt

no tu mogę się sprzeczać co do fachowości ekspertów

> specjalistyczny. Ostatecznie można użyć siekierki i kozika...
> Biedne to moje dziecko, wydawało się że matka będzie co najmniej tak
> inteligentna jak jego ojciec...

no to cię uszczęśliwię, ja nie jestem matką twojego dziecka, więc możesz
mieć jeszcze nadzieję, że jest ona co najmniej tak inteligentna jak ty

15. Data: 2007-04-26 10:56:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> no to cię uszczęśliwię, ja nie jestem matką twojego dziecka, więc możesz
> mieć jeszcze nadzieję, że jest ona co najmniej tak inteligentna jak ty

Na psychologii się podkładałaś. Czy to nie ciebie poznałem jako Sylę
Nowakowską? Bo może faktycznie masz inne nazwisko, możliwe, że inne imię i
dopiero spojrzenie w oczy pozwoliłoby mi stwierdzić że ty to nie ona... I na
dodatek dziecko faktycznie nie wiadomo czy biologicznie moje. Napisz mi
jeszcze, że nie urodziłaś w październiku dziecka... dla kompletu. I nigdy
nie mieszkałaś w Toruniu i nie pochodzisz z Brodnicy.

16. Data: 2007-04-26 11:00:42

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze, że nie urodziłaś w październiku dziecka... dla kompletu. I nigdy
> nie mieszkałaś w Toruniu i nie pochodzisz z Brodnicy.

nie urodziłam dziecka w październiku (choć w sumie drugie się szykuje, ale
czy załapie się na październik?), nigdy nie mieszkałam w Toruniu i nie
pochodzę z Brodnicy

17. Data: 2007-04-26 11:16:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"syla" <s...@p...onet.pl> wrote in message

Jeszcze jedno pytanie - czy nie ty jesteś na zdjęciach z Kasią Śmiegielską:
http://www.smigielska.dll.pl/foto/sandlicz2003/foto_
1.html

18. Data: 2007-04-26 11:20:28

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "syla" <s...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Jeszcze jedno pytanie - czy nie ty jesteś na zdjęciach z Kasią
> [...]

nie, to nie ja,
nie tylko jednemu psu Burek na imię - zważ czasem na to

19. Data: 2007-04-26 11:23:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śmiegielską:
1.html

> nie, to nie ja,
> nie tylko jednemu psu Burek na imię - zważ czasem na to

Dlaczego na psychologii napisałaś to, co tam przeczytać można?

20. Data: 2007-04-26 15:04:23

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

syla wrote:

Czy na prawde musisz prowadzic dyskusje z tym kretynem na publicznym
forum? Zlituj sie nad innymi i chociaz go nie cytuj.
MB

montaz mebli kuchennych
Ciasto francuskie wg DanyB
Zestaw noży TCHIBO za 100zł. Czy warto?