morela

1. Data: 2009-05-25 19:44:02

Temat: morela
Od: "gallo" <v...@v...vv> szukaj wiadomości tego autora

Czteroletnia morela zmarzła kilkanaście dni temu. Właściwie to zmarzły
wszystkie gałęzie od północy. Te od południa sa nietknięte, nawet maja
owoce. Liście początkowo zwarzone, później brązowe zanikły całkiem. Morelka
w połowie jest zielona w połowie łysa.
Co robić z ogołoconymi gałązkami: zostawić w spokoju czy coś działać?

jozef

2. Data: 2009-05-25 20:52:30

Temat: Re: morela
Od: "gallo" <v...@v...vv> szukaj wiadomości tego autora

poczytałem trochę i obawiam się, że brunatna zgnilizna

ale pytanie jest aktualne, usuwać ogołocone gałęzie?

jozef

3. Data: 2009-05-26 04:39:22

Od: "Skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> poczytałem trochę i obawiam się, że brunatna zgnilizna
>
> ale pytanie jest aktualne, usuwać ogołocone gałęzie?

Oczywiście

4. Data: 2009-05-26 06:33:26

Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gallo" <v...@v...vv> napisał w wiadomości
> [...]
> Morelka w połowie jest zielona w połowie łysa.
> Co robić z ogołoconymi gałązkami: zostawić w spokoju czy coś działać?

Uschnięte gałęzie należy poobcinać bo staną się podłożem dla grzybów i
pasożytów...

5. Data: 2009-05-26 07:10:27

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gallo napisał:
> [...]
> w połowie jest zielona w połowie łysa.
> Co robić z ogołoconymi gałązkami: zostawić w spokoju czy coś działać?

Sprawdź, czy gałęzie uschły, czy tylko straciły liście. Jeżeli uschły
wytnij.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

ochojnik, jak zlikwidować?
Re: Jakiś bydlak w ogrodzie.
Drzewka, szczepienie, podkłady, ..
nadmiar owoców
czym obsiać błotnisty piach nad jeziorem?