morwy

1. Data: 2005-07-07 17:32:55

Temat: morwy
Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z mysla o zrobieniu dzemu, uzbieralam troche morw. Ale zamarzyl mi sie
jakis deser z nimi, jakies ciasto na przyklad, ale nigdy sie chyba nie
spotkalam z takim (ani jakimkolwiekinnym niz bezposrednio doustnym)
zastosowaniem morw.
Macie jakies propozycje?

--
Dzieki, Sabina

2. Data: 2005-07-07 19:00:07

Temat: Re: morwy
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <g...@t...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:6kpqc1hos9abjrbretqr99ktuo2c0sfbd8@4ax.com...
> [...]
> nie
> spotkalam z takim (ani jakimkolwiekinnym niz bezposrednio doustnym)

A co masz przeciwko bezpośrednio doustnej metodzie?
Ania (która ostatni raz morwy w dziobie miała z 15 abo i więcej lat
temu)
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

3. Data: 2005-07-07 19:08:54

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> [...]
>>

>A co masz przeciwko bezpośrednio doustnej metodzie?
>Ania (która ostatni raz morwy w dziobie miała z 15 abo i więcej lat

A ja jakis tydzien temu, wykrylam pare drzewek w pobliskim parku...
Ludzie dziwnie na mnie patrzyli, ale co tam ;)

Kot

--
Dodawaj ZA DARMO ogłoszenia do Aaaby.pl i Gazety Stołecznej: Dla dziecka, Fotografia,
Hobby, Książki, Odzież, RTV i AGD, Meble, Telefony

4. Data: 2005-07-07 20:49:17

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Jul 2005 19:32:55 +0200, Sabina wrote:

> [...]
> jakis deser z nimi, jakies ciasto na przyklad, ale nigdy sie chyba nie
> spotkalam z takim (ani jakimkolwiekinnym niz bezposrednio doustnym)

Ja słyszałam o likierze na morwach ;)

--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "NeoAddix", "Zbójecki gościniec"

5. Data: 2005-07-07 21:03:08

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Jul 2005 21:00:07 +0200, "@nn" <jurek@post> wrote:

>A co masz przeciwko bezpośrednio doustnej metodzie?

Nic absolutnie.
--
Sabina

6. Data: 2005-07-11 11:11:51

Od: "Xaris" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pyszne sa pierogi nadziewane morwami i na koniec polane bita
smietana z cukrem...
Osobiscie jeszcze nie probowalam, ale wszystko przede mna ;)

7. Data: 2005-07-12 00:24:31

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Jul 2005 13:11:51 +0200, "Xaris" <t...@o...pl> wrote:

>Podobno pyszne sa pierogi nadziewane morwami i na koniec polane bita
>smietana z cukrem...
>Osobiscie jeszcze nie probowalam, ale wszystko przede mna ;)

Brzmi smakowicie :) Dzieki za pomysl, jak jeszcze cos tych morw dorwe
(chyba sie koncza) to wyprobuje.
W koncu zrobilam galaretke z tymi morwami, bylo naprawde smaczne.
Ale ja po prostu uwielbiam te owoce. Tylko cierpliwosci do zrywania
mam malo. Marza mi sie drzewa, z ktorych konsumowalam bezposrednio
doustnie na Sycylii - Jak nasze morwy, tylko wszystko dwa razy wieksze
(liscie, galezie, no i owoce). Biale i czarne. Ale pewnie w naszym
klimacie by nie przeszly... choc kto wie.

--
Sabina

OT do znajomych na ziemiach brytyjskich...
jaka zalewa do kurczaka z rożna ?
z czego zakwas na chleb?
Co to jest mozzarella?
pasztet z gęsi - taki twardszy, - jak?