Re: most zamiast 6? jak to bedzie wygladalo?

From: LM <p...@n...sig>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: most zamiast 6? jak to bedzie wygladalo?
Date: Wed, 09 Nov 2005 23:03:47 +0100

Pisze do nas Agata pamiętnej daty 2005-11-09 20:37:

>Pewnie masz duzo racji. Dentysta zaproponowal mi dzisiaj most trzymajacy sie
>tylko na 7 i powiedzial, ze nie ma potrzeby, zeby trzymal sie on tez na 5.

Uciekaj :-)

>Mam czas do jutra rano, zeby sie zastanowic. W ogole to chwilowo jestem u
>rodzicow (mieszkam w Łodzi) w malym miescie i pomyslalam, ze zrobie tutaj,
>bo bedzie taniej. Tylko, ze moj dentysta implantow nie robi, wiec cen nie
>moglam porownac. Zaproponowal mi 300zl za most (gdyby byl jeszcze na 5 to
>450) za jakis tam metal :/
Uciekaj :-)

>, a za pokryty porcelana 800 (za 2 zeby)
Czyli za sensowny most trzypunktowy 1200, a to już nie taka duża różnica

>.
>Powiedzial, ze implant to ok 2500. Czyli roznica jest duza.
>I na samej 7 moze byc problem z utrzymaniem tak jak mi tutaj piszecie. A
>jestem osoba mloda (mam niecale 22lata), wiec zalezy mi, zeby trzymalo sie
>to jak najdluzej.
>Druga sprawa to to, ze nie chce przy okazji tracic 2 kolejnych zebow :/.
Mając most nie tracisz ich (w każdym razie nie całych, a tylko
zewnętrzną ich warstwę)

>Wstawic cos musze, bo zal by bylo po dlugim cierpieniu i walce z aparatami
>na zebach, zeby one teraz sie przesunely :(.
>Trzecia sprawa to to, ze ja tutaj bede tylko kilka dni, a ten Pan sam mostow
>nie robi tylko komus to zleca.
Technikowi, jak każdy lekarz.

>I jak z nim rozmawialam jak dlugo by to
>trwalo (bo ja tez nie moge byc tu zbyt czesto) to wyszlo ponad 2tyg czekania
>i w tym czasie nie mialabym zadnej tymczasowej koronki czy mostu.
Uciekaj!

> A z tego
>co piszecie wydaje mi sie to konieczne. On powiedzial, ze nic mi nie zalozy
>i nie powinnam sie martwic, bo "zab bedzie tylko troche bardziej wrazliwy na
>cieplo i zimno".
Tak, najpierw trochę bardziej wrażliwy, potem dużo bardziej wrażliwy, a
potem albo zacznie boleć jak diabli, albo przestanie w ogóle (jeszcze
gorzej, bo to oznacza martwicę miazgi)

> Ale powiedzial tez, ze przy pilowaniu jest bol silny, wiec
>musi byc ze znieczuleniem.
>Mam wielki dylemat :(. Nie wiem co robic, a czasu malo.
Poszukaj innego lekarza.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk