moze cos pozytywnego

11. Data: 2021-06-04 17:22:03

Temat: Re: moze cos pozytywnego
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/06/2021 o 09:59, trybun pisze:

> Ale to zdaje się za dojazd do sklepu motoryzacyjnego trzeba dopłacać.
> Zwykłe sklepy są co parę metrów, motoryzacyjne - kilka na dzielnicę.

rozbawiles mnie, wiesz gdzie mam sklepy, ile mam dzielnic, i pewnie
gdzie sie za parkowanie placi :] jak mowie, ze sie to nie kalkuluje to
sie po prostu nie kalkuluje

> Nie znam nic bardziej świętego dla katolika niż Papież. Ale żeby nie
> było, w tzw demokracji nawet autentyczni święci staną się przestępcami
> gdy się nie podporządkują absurdom wymyślanym przez nadaktywnych piewców
> tego ustroju.

cos nie zrozumialem, albo faktycznie zrozumialem, katolicy wszystkich
krajow laczcie sie, tylko co mi do tego?
--
gazebo

12. Data: 2021-06-05 09:50:34

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2021 o 17:22, gazebo pisze:

> rozbawiles mnie, wiesz gdzie mam sklepy, ile mam dzielnic, i pewnie
> gdzie sie za parkowanie placi :] jak mowie, ze sie to nie kalkuluje to
> sie po prostu nie kalkuluje

Nie mam pojecia o twoich warunkach, nic o ich szczególności nie
pisaleś,.  Wiem tylko że jeżdżenie do mechanika z wycieraczką to absurd,
także kupno wycieraczek w wyspecjalizowanych sklepach.

> cos nie zrozumialem, albo faktycznie zrozumialem, katolicy wszystkich
> krajow laczcie sie, tylko co mi do tego?

Chodzi tylko o to że gnojstwo tak wychwalane w świecie jako najlepszy
ustrój potrafi zrobić przestępcę z najbardziej porządnego człowieka. A
tu na porządku dziennym praktyki szantażu, zastraszania i karania na
koniec.

13. Data: 2021-06-07 17:45:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2021 o 08:50, trybun pisze:

> Nie mam pojecia o twoich warunkach, nic o ich szczególności nie
> pisaleś,.  Wiem tylko że jeżdżenie do mechanika z wycieraczką to absurd,
> także kupno wycieraczek w wyspecjalizowanych sklepach.

trzymajmy sie tego, ze nie masz pojecia, dobrze bedzie

> [...]
> ustrój potrafi zrobić przestępcę z najbardziej porządnego człowieka. A
> tu na porządku dziennym praktyki szantażu, zastraszania i karania na

a co to ma do papieza, ktory czysty nie byl a i pare rozruchow wywolal?
--
gazebo

14. Data: 2021-06-13 11:59:39

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2021 o 17:45, gazebo pisze:

> trzymajmy sie tego, ze nie masz pojecia, dobrze bedzie

Jednym słowem, jeżeli ktoś potrzebuje wymienić wycieraczkę to zalecasz
wizytę u mechanika... niech ci będzie.

> a co to ma do papieza, ktory czysty nie byl a i pare rozruchow wywolal?

Papież z założenia jest  czysty, najczystszy jaki może być żywy człowiek
na ziemi. Sam zacznę bić pokłony i uważać za świętego kogoś kto wzniosie
bunt przeciw choćby takim obowiązkowym "spisom powszechnym", które
nadaje obywatelom status bezmyślnego bydła dla wykonywania poleceń władzy.

15. Data: 2021-06-13 13:55:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2021 o 10:59, trybun pisze:

> Jednym słowem, jeżeli ktoś potrzebuje wymienić wycieraczkę to zalecasz
> wizytę u mechanika... niech ci będzie.

kocham jak ktos z czegos zajebiscie prostego robi problem dialektyczny

> [...]
> bunt przeciw choćby takim obowiązkowym "spisom powszechnym", które
> nadaje obywatelom status bezmyślnego bydła dla wykonywania poleceń władzy.

kluczowe slowo to _z zalozenia_, a jednak to sa ludzie, u wladzy, no
tyle, ze jajec nie wszystkim sprawdzaja, jednakoz w obecnych czasach
genderu to rodzi przeogromne mozliwosci
--
gazebo

16. Data: 2021-06-13 19:06:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2021 o 11:59, trybun pisze:

> Papież z założenia jest  czysty, najczystszy jaki może być żywy człowiek
> na ziemi.

LOL :)
Nie wiesz jaki Ziemia ma kształt, a wiesz jacy są papieże?

Tylko skąd ta wiedza? Bo na pewno nie z podręczników historii...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2021-06-15 11:21:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2021 o 13:55, gazebo pisze:

> kocham jak ktos z czegos zajebiscie prostego robi problem dialektyczny

Istota  leży w podejściu, tu faktycznie z błahostki można sobie
wygenerować spory problem.

> kluczowe slowo to _z zalozenia_, a jednak to sa ludzie, u wladzy, no
> tyle, ze jajec nie wszystkim sprawdzaja, jednakoz w obecnych czasach
> genderu to rodzi przeogromne mozliwosci

Katolicy maja się za porządnych ludzi, na głowę swojego Kościoła
wybierają chyba najlepszego z swoich szeregów, a więc na logikę kto może
być czystszy?

Kościół to na pewno coś lepszego niż ten zlepek kanalii którzy to się
maja za przywódców ludzi w tzw demokracjach, czy może jednak nie?

18. Data: 2021-06-19 16:10:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2021 o 10:21, trybun pisze:

> Istota  leży w podejściu, tu faktycznie z błahostki można sobie
> wygenerować spory problem.

zrobilem, zalatwilem w piec minut, to teraz prosze o kolejna historie w
temacie wycieraczki w samochodzie, moze tym razem wigilijna

> Katolicy maja się za porządnych ludzi, na głowę swojego Kościoła
> wybierają chyba najlepszego z swoich szeregów, a więc na logikę kto może
> być czystszy?

_nie_katolik oraz cala masa innych ludzi, np. tych na ktorych wyspe sie
nie dostaniesz bo cie ostrzelaja z lukow, jednakowoz zycze powodzenia w
prowadzeniu misji

> Kościół to na pewno coś lepszego niż ten zlepek kanalii którzy to się
> maja za przywódców ludzi w tzw demokracjach, czy może jednak nie?

nie zrzygalem sie bo jestem juz stary i przywyklem
--
gazebo

19. Data: 2021-06-24 09:26:37

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2021 o 16:10, gazebo pisze:

> _nie_katolik oraz cala masa innych ludzi, np. tych na ktorych wyspe
> sie nie dostaniesz bo cie ostrzelaja z lukow, jednakowoz zycze
> powodzenia w prowadzeniu misji

Katolicy mają jasno zdefiniowany kodeks postępowania oparty na znanym
wszystkim Dekalogu. Ten "niekatolik" czy "cała masa innych ludzi" nie
może być brana pod uwagę skoro nie zdefiniowali swojej tożsamości, czyli
na czym opierają swój styl bycia/życia.

> nie zrzygalem sie bo jestem juz stary i przywyklem

A konkretnie co to znaczy - masz Kościół za coś jeszcze gorszego od tzw
politykierów którzy maja się za naszych władców?

20. Data: 2021-06-29 18:33:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/06/2021 o 08:26, trybun pisze:

> [...]
> wszystkim Dekalogu. Ten "niekatolik" czy "cała masa innych ludzi" nie
> może być brana pod uwagę skoro nie zdefiniowali swojej tożsamości, czyli

oni strzalaja bo tak kochaja nawrocenie i misje, jak cala masa ludzi na
swiecie, no i oni czasem tez strzelaja, tylko nie z lukow, przypomnij
mi, kogo to chcial nawracac ten nasz swiety w naszej polskiej pierwotnej
krainie?

> A konkretnie co to znaczy - masz Kościół za coś jeszcze gorszego od tzw
> politykierów którzy maja się za naszych władców?

nie widze zadnej roznicy
--
gazebo

jeszcze Atlantyk
gdy się nie chce to gorzej niż gdy (się) nie może
jeszcze jedna ( powszednia ) wieczerza
Runa Jezus
Jerzy Vetulani, W czym mózg żeński jest lepszy od męskiego