moze cos pozytywnego

1. Data: 2021-05-21 16:50:50

Temat: moze cos pozytywnego
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

jedzie Grzes prez wies a tu mu sie guma z wycieraczki w samochodzie
obrywa, dyma do warsztatu, piec minut roboty - 5 funtow, Grzes pojezdzil
sobie jeszcze troche i jak mu sie kolejna zarowka zjarala, tym razem od
hamulcow to stwierdzil, ze mus to mus, pojechal, trzy zarowki - 5
funtow, dobrze jest sie czasem ucieszyc, jak ja Boga nie kocham tak do
Polski nie chce wracac, wolami mnie tam nie zaciagna, dostalem
mieszkanie z wykurwistym ogrodem, a wszystko to z opieki spolecznej,
placic trzeba, za darmo nic nie ma, ale za to co ja mam to w Polsce
ziemie bym gryzl zeby wydoic pieniadze na oplaty, za pozno tu przyjechalem

--
gazebo

2. Data: 2021-05-22 22:12:37

Temat: Re: moze cos pozytywnego
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.05.21 um 16:50 schrieb gazebo:
> [...]
> placic trzeba, za darmo nic nie ma, ale za to co ja mam to w Polsce
> ziemie bym gryzl zeby wydoic pieniadze na oplaty, za pozno tu przyjechalem

Za pare lat wypniesz sie na socjale jak okaze sie, ze sa tansze opcje -
lepszy standard, lepsi sasiadzi, taniej, a pozniej jak troche
zaoszczedzisz to wezmiesz kredyt i kupisz sobie wlasne. Znam to - 10 lat
1/3 zarobkow szlo do banku, pozniej juz mniej, az w koncu placisz tylko
za wode, prad, sprzatanie i scieki. W telewizorze zobaczysz czasem newsy
z Pomrocznej - inflacja, covidowe 4, 5, 6 fale, teleporady u dentystow,
ginekologow i onkologow, prawica sklocona, opozycja takze, a prezes
wiecznie zywy.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
19246460841

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

"Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the
difference" (Mark Twain)

o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

3. Data: 2021-05-25 11:23:19

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2021 o 16:50, gazebo pisze:
> [...]
> spolecznej, placic trzeba, za darmo nic nie ma, ale za to co ja mam to
> w Polsce ziemie bym gryzl zeby wydoic pieniadze na oplaty, za pozno tu

Z wycieraczką do mechanika??? Z tym niewracaniem do Polski to masz chyba
rację. Sam żałuję że wróciłem. Coraz większy tu syf i coraz mniejsza
przestrzeń życiowa. Najlepiej zobrazować to poprzez ocenę powszechnej
obowiazkowej spowiedzi Polaków nazywanej "spisem powszechnym",. przed
księdzem można skłamać bezkarnie, przed urzędasem - nie.

4. Data: 2021-05-26 21:40:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2021 o 21:12, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> z Pomrocznej - inflacja, covidowe 4, 5, 6 fale, teleporady u dentystow,
> ginekologow i onkologow, prawica sklocona, opozycja takze, a prezes

ta chalupe wykupie za grosze za pare lat, a potem praktycznie nic nie
bedzie mnie kosztowala, co prawda to prawda

--
gazebo

5. Data: 2021-05-26 21:56:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/05/2021 o 10:23, trybun pisze:

> Z wycieraczką do mechanika???

owszem, tak jak z zarowkami, dla mnie pierdolenie sie godzine z
zarowkami, za ktore zaplacilbym wiecej bez montazu niz za wszystko w tym
warsztacie

> [...]
> obowiazkowej spowiedzi Polaków nazywanej "spisem powszechnym",. przed
> księdzem można skłamać bezkarnie, przed urzędasem - nie.

srednio mnie to obchodzi, zrobilem spis w Anglii za siebie i moja
kobiete online, pytaja o naprawde niewiele rzeczy, ich interesuje spis a
nie twoje zycie osobiste

--
gazebo

6. Data: 2021-05-27 08:00:34

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2021 o 21:56, gazebo pisze:

> owszem, tak jak z zarowkami, dla mnie pierdolenie sie godzine z
> zarowkami, za ktore zaplacilbym wiecej bez montazu niz za wszystko w
> tym warsztacie

Żarówka to już inna para kaloszy, zwłaszcza w niektórych autach to istna
mordęga ponad to może być potrzebny zestaw narzędzi aby sie do niej
dostać. Natomiast wycieraczka to około pół minuty gdzieś na parkingu na
na parkingu.

> srednio mnie to obchodzi, zrobilem spis w Anglii za siebie i moja
> kobiete online, pytaja o naprawde niewiele rzeczy, ich interesuje spis
> a nie twoje zycie osobiste

To to chyba zależy od zapatrywań, ja osobiście cholernie nie lubię jak
ktoś  wpieprza się w moje osobiste sprawy, na dodatek pod rygorem kar.

W Polsce to wygląda tak jak przesłuchanie na bezpiece połączone z
spowiedzią w kościele. To mnie zaskoczyłeś że i w Anglii coś takiego
jest praktykowane. Kary dla bydła też są w razie odmowy uczestnictwa czy
podaniu nieprawdziwych danych?

7. Data: 2021-05-30 18:21:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2021 o 07:00, trybun pisze:

> [...]
> mordęga ponad to może być potrzebny zestaw narzędzi aby sie do niej
> dostać. Natomiast wycieraczka to około pół minuty gdzieś na parkingu na

sklep jest kolo warsztatu, jechac, kupic, wrocic, zamontowac, nie widze
w tym sensu, 10 minut i po temacie

> [...]
> spowiedzią w kościele. To mnie zaskoczyłeś że i w Anglii coś takiego
> jest praktykowane. Kary dla bydła też są w razie odmowy uczestnictwa czy

watpie, maja to dupie, ich naprawde interesuje cos innego, a zamiast
klamac mozesz po prostu odmowic, proste

--
gazebo

8. Data: 2021-06-01 08:58:08

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2021 o 18:21, gazebo pisze:

> sklep jest kolo warsztatu, jechac, kupic, wrocic, zamontowac, nie
> widze w tym sensu, 10 minut i po temacie

Cena, w markecie wycieraczka kosztuje ułamek tego co w sklepie
motoryzacyjnym. I jakość wcale nie odbiega od tych ze sklepu.

> watpie, maja to dupie, ich naprawde interesuje cos innego, a zamiast
> klamac mozesz po prostu odmowic, proste

Na "zielonej wyspie Europy" tak się nie da, udział w spisie jest
obowiązkowy. Zarówno za podanie nieprawdziwych danych jak i z odmowę w
uczestnictwie jest przewidziany system kar.  "Wolność" qrwa jego mać, to
gnojstwo "tzw demokracja" nawet z Papieża może zrobić przestępcę.

9. Data: 2021-06-01 14:21:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/06/2021 o 07:58, trybun pisze:

> Cena, w markecie wycieraczka kosztuje ułamek tego co w sklepie
> motoryzacyjnym. I jakość wcale nie odbiega od tych ze sklepu.

mam doplacic benzyna? bo tam jest taniej a moj czas wg ciebie nie kosztuje

> [...]
> uczestnictwie jest przewidziany system kar.  "Wolność" qrwa jego mać, to
> gnojstwo "tzw demokracja" nawet z Papieża może zrobić przestępcę.

ten to akurat czysty nie byl

--
gazebo

10. Data: 2021-06-04 10:59:55

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2021 o 14:21, gazebo pisze:

> mam doplacic benzyna? bo tam jest taniej a moj czas wg ciebie nie
> kosztuje

Ale to zdaje się za dojazd do sklepu motoryzacyjnego trzeba dopłacać.
Zwykłe sklepy są co parę metrów, motoryzacyjne - kilka na dzielnicę.

> ten to akurat czysty nie byl

Nie znam nic bardziej świętego dla katolika niż Papież. Ale żeby nie
było, w tzw demokracji nawet autentyczni święci staną się przestępcami
gdy się nie podporządkują absurdom wymyślanym przez nadaktywnych piewców
tego ustroju.

jeszcze Atlantyk
gdy się nie chce to gorzej niż gdy (się) nie może
jeszcze jedna ( powszednia ) wieczerza
Runa Jezus
Jerzy Vetulani, W czym mózg żeński jest lepszy od męskiego