moze cos pozytywnego

21. Data: 2021-07-09 11:50:04

Temat: Re: moze cos pozytywnego
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2021 o 18:33, gazebo pisze:

> oni strzalaja bo tak kochaja nawrocenie i misje, jak cala masa ludzi
> na swiecie, no i oni czasem tez strzelaja, tylko nie z lukow,
> przypomnij mi, kogo to chcial nawracac ten nasz swiety w naszej
> polskiej pierwotnej krainie?

Akurat motywy tego "nawracania" są (możemy uznać za) jasne, a efekty
tego takie że dzisiaj jeszcze są jacyś potomkowie Inków, Azteków czy
wielu szczepów Indian północnoamerykańskich. Gdyby nie nawrócenie przez
Kościół to nasi "bracia" od białej skóry wyeliminowali by wszystkich i
na zawsze z tego swiata.

> nie widze zadnej roznicy

A choćby ten niesławny spis? W Anglii jest obowiązek wpuszczania do domu
klechów i spowiadania się im jak to jest w wypadku "rachmistrzów"?

22. Data: 2021-07-10 18:40:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2021 o 10:50, trybun pisze:

> [...]
> wielu szczepów Indian północnoamerykańskich. Gdyby nie nawrócenie przez
> Kościół to nasi "bracia" od białej skóry wyeliminowali by wszystkich i

Gott mit Uns

> A choćby ten niesławny spis? W Anglii jest obowiązek wpuszczania do domu
> klechów i spowiadania się im jak to jest w wypadku "rachmistrzów"?

dlaczego nieslawny? pozwoliles na religie to masz

--
gazebo

23. Data: 2021-07-11 09:22:20

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2021 o 18:40, gazebo pisze:

> Gott mit Uns

Taki był wtedy świat. Ludzi bardzo często ratowała deklaracja "w co
wierzą".

> dlaczego nieslawny? pozwoliles na religie to masz

Widziałeś coś sławnego i pożądanego co jest robione (przeprowadzane) pod
rygorem kar? Kościół nie dość że do niczego nie zmusza to także cos
obiecuje w zamian, w wypadku 9tfu) spisu mamy do czynienia z tylko i
wyłącznie z dyscyplinowaniem bydła.

24. Data: 2021-07-18 22:24:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/07/2021 o 08:22, trybun pisze:

> Taki był wtedy świat. Ludzi bardzo często ratowała deklaracja "w co
> wierzą".

Ordung muss Sein

> [...]
> rygorem kar? Kościół nie dość że do niczego nie zmusza to także cos
> obiecuje w zamian, w wypadku 9tfu) spisu mamy do czynienia z tylko i

ty to widzisz inaczej bo cie osobiscie dotknlo, gdzie zal za ludzmi,
ktorych osobiscie dotknal krzyz w sejmie, i wiele innych rzeczy

--
gazebo

jeszcze Atlantyk
gdy się nie chce to gorzej niż gdy (się) nie może
jeszcze jedna ( powszednia ) wieczerza
Runa Jezus
Jerzy Vetulani, W czym mózg żeński jest lepszy od męskiego