Re: moze ktos potrafi pomoc -tygodniowy bol glowy.. ;(

Data: 2006-05-30 07:39:04
Temat: Re: moze ktos potrafi pomoc -tygodniowy bol glowy.. ;(
Od: "nicolla" <n...@o...pl>

> masz jakies stresy, nerwy? czesto bole glowy sa od tego-wyjscie pozbyc
> sie przyczyny nerwow (latwo sie mowi,trudniej robi).

chyba nie stresy... normalnie to bym sie tym bolem nie przejela ale z reguly
bardzo bardzo rzadko mnie boli glowa i zastanawia mnie skad ten bol sie wzial,
paracetamol, ketonal i ibuprofen jakis najmocniejszy nie pomagaja... na
spacerku tez bylam i nic...jedynie jakies zlagodzenie objawow na jakis czas
ale bol wraca.. dzis juz dzwonilam do lekarza ale nie ma miejc,pojde chyba
moze gdzies bedzie jakas "luka" to p.doktor mnie moze przyjmie ;(