moze ktos wie?

1. Data: 2002-11-16 15:31:56

Temat: moze ktos wie?
Od: "Kuba" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie: otoz przez jakies dobre 6 lat mialem sporo pryszczy, teraz
majac juz 19 wreszcie udalo mi sie ich w miare pozbyc. Mam tylko taki
problem, ze niektore czesci mojej twarzy sa bardzo zaczerienione i wogole,
nie ma juz fizycznie pryszczy tylko jest wlasnie to zaczerwienienie itd.
Ktore nie chce zejsc do tego. Czy ktos z Was moglby mi polecic skueczny
srodek na doprowadzenie twarzy do porzadku? Dzieki z gory.
--
kuba oparowski

1. Data: 2002-11-16 15:36:22

Temat: Re: moze ktos wie?
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz
pojdz do kosmetyczki -> znaczy najpierw znajdz ja w swoimmiescie , bo nie
kazda ma to w swoim pakiecie uslug.
Otoz jesienia badz wiosna mozna wykonac u kosmetyczki cos takiego jak
zluszczenie twarzy, pozbywasz sie zaczerwienien, skaz, blizn itp
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-16 18:36:44

Od: "Karol" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa <c...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> Otoz jesienia badz wiosna mozna wykonac u kosmetyczki cos takiego jak
> zluszczenie twarzy, pozbywasz sie zaczerwienien, skaz, blizn itp

No tak, ale mnie zalezaloby na czyms mnie "bezposrednim", tzn. nie mam ochoty
pchac sie do kosmetyczki :-) Moze znacie jakies kremy lub cos w tym stylu?

1. Data: 2002-11-17 07:29:00

Od: "Jesica" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety jesli chcesz doprowadzic wyglad swojej skóry na twarzy do porzadku
ja tez radze kosmetyczke..i nie wiem czy bym polecala pilling azjatycki o
ktorym mowila kolezanka wczesniej..
ale udajac sie do kosmetyczki mozesz uzyskac profesonalna rade bez zadnych
odrazu zabiegow...np. jakiego kremu masz uzywac.(ja osobiscie slyszlama o
kremch wybielajacych lub takich ktore niweluja w jakims procencie rozne
przebarwienia ale nie pamietam nazwy niestety)

pozdrawiam
Monia

1. Data: 2002-11-17 10:47:11

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kosmetyczka nie gryzie, nie kopie ani nic w tym stylu, a pomoc pomoze i juz
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-18 01:19:52

Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "Karol" <m...@N...gazeta.pl> napisał :

> tzn. nie mam ochoty
> pchac sie do kosmetyczki :-)

wiec masz ochote miec brzydka cere?

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-11-19 12:29:46

Od: Kyniu <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Nov 2002 18:36:44 +0000 (UTC), "Karol" <m...@N...gazeta.pl> wrote:

>No tak, ale mnie zalezaloby na czyms mnie "bezposrednim", tzn. nie mam ochoty
>pchac sie do kosmetyczki :-) Moze znacie jakies kremy lub cos w tym stylu?

No to masz problem. Ciekaw jestem tylko czy leczysz sie sam zamiast chodzic do
lekarza, sam naprawiasz auto zamiast jezdzic do mechanika, sam naprawiasz
telewizor zamiast wezwac serwisanta, sam zbudowales swoj dom zamiast go kupic, i
tak dalej.

Kyniu

* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* | ' < || | ' \| | || | k...@k...net.pl *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *

1. Data: 2002-11-19 12:29:48

Od: Kyniu <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Nov 2002 07:29:00 GMT, "Jesica" <j...@w...pl> wrote:

>niestety jesli chcesz doprowadzic wyglad swojej skóry na twarzy do porzadku
>ja tez radze kosmetyczke..i nie wiem czy bym polecala pilling azjatycki o
>ktorym mowila kolezanka wczesniej..

Kolezanka mowilo o zluszczaniu, eksfoliacji, a pilling azjatycki to tylko jedna
z metod wykonania tegoz zabiegu. Co wiecej, prosty pilling mozna wykonac samemu,
a nawet przydaloby sie tak raz na tydzien czy dwa "wyszorowac" sobie buzie
pillingiem z dodatkiem np. maku.

Kyniu

* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* |__/ *