moze partyjke w pokera...?

11. Data: 2006-06-08 14:12:03

Temat: Re: moze partyjke w pokera...?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> F:
>
> Jakbys okreslil "zasadnicza grupe" odbiorcow swoich tekstow?
> Co ich wyroznia?

Popierdoliło Cebe? ;)) Znów mi młocie coś imputujesz [że piszę dla
jakiejś grupy odbiorców] - weź idź do dzieciaków w piaskownicy kretynie
i im sadzaj takie teksty.

Flyer

12. Data: 2006-06-08 14:28:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

F:
>Popierdoliło Cebe? ;)) Znów mi młocie coś imputujesz [że piszę dla
>jakiejś grupy odbiorców] - weź idź do dzieciaków w piaskownicy kretynie
>i im sadzaj takie teksty.

Chodzi mi tych ktorzy ~cenia to twoje "cos" co akurat ja nazwalbym
"rzezbieniem w gownie". ;)

To wiesz, czy nie? :)

Dla jasnosci: ja cie czytam bardzo rzadko i pomimo ze najczesciej
fragmentarycznie to i tak ~zaluje... wiec mnie nie licz. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

13. Data: 2006-06-08 15:12:46

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> [...]
>
> Dla jasnosci: ja cie czytam bardzo rzadko i pomimo ze najczesciej
> fragmentarycznie to i tak ~zaluje... wiec mnie nie licz. ;)

Wal się kmiocie, wypierdalaj cieciu na drzewo, lekarza upuścił przy
porodzie i spadłeś na główkę?

Dla jasności - ja Ciebie też mam w poważaniu. A na pytanie debilu sam
sobie odpowiedz - ja nie myślę tak jak Ty i nie zastanawiam się nad
publiką.

Flyer

14. Data: 2006-06-08 19:13:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

F:
> ... Dla jasności - ja Ciebie też mam w poważaniu.

Nie bardzo kumam twego zniesmaczenia moim pytaniem. :)

Ale OK, zostawmy to juz. ;)

15. Data: 2006-06-08 20:28:29

Od: "---------------------- ==================" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> On sobie woli z nim pograć, ale nie ośmieszyć. Alogiczna gra jest celem,
> Szatana, to Pan B. ma ... , zresztą sam wiesz gdzie. :)
No i co teraz? Czy obstrukcja jest komuś potrzebna, a zwłaszcza Bogu? Pewnie
Cię znów nie rozumiem, bo wychodzi mi na to, że teraz Szatan chwycił PB
za ....

16. Data: 2006-06-08 20:30:46

Od: "---------------------- ==================" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> F:
>
> Nie bardzo kumam twego zniesmaczenia moim pytaniem. :)
>
> Ale OK, zostawmy to juz. ;)
Tak, tak, bo coraz bardziej śmierdzi.

17. Data: 2006-06-09 03:25:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> F:
>
> Nie bardzo kumam twego zniesmaczenia moim pytaniem. :)

Naprawdę? Gnidkowate pytania narzucające pytanemu sposób myślenia,
sprowadzanie klienta na "swój teren"? No cb, co byś zrobił, gdybym
wymyślił [miał potrzebę] ten target docelowy - zaatakowałbyś "mój"
sposób myślenia? Jesteś przewidywalny w swoich zagraniach. :(

> Ale OK, zostawmy to juz. ;)

A masz wybór? ;)

Flyer

18. Data: 2006-06-09 03:26:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------------- ==================; <e6a19d$nfq$1@inews.gazeta.pl> :

> No i co teraz?

A mnie to. Nie ja zadałem pytanie, ja na nie odpowiedziałem.

> Czy obstrukcja jest komuś potrzebna, a zwłaszcza Bogu? Pewnie
> Cię znów nie rozumiem, bo wychodzi mi na to, że teraz Szatan chwycił PB
> za ....

A musisz rozumieć?

Flyer

19. Data: 2006-06-09 06:41:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

F:
>Naprawdę? [.../brednie/...]

Ojej! Naprawde? :)
A "biale myszki" tez tam zobaczyles? ;)

>A masz wybór? ;)

Masz racje: nie mam. ;))

Zreszta niewazne. :)

20. Data: 2006-06-09 15:46:34

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> F:
>
> Ojej! Naprawde? :)
> A "biale myszki" tez tam zobaczyles? ;)

Głupi byłeś, głupi jesteś, głupi pozostaniesz.

Flyer

Re: odciac sie od przeszlosci
Nie cierpie odbicia w lustrze..
sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
Sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
'Bylo] - jak odciac sie od przeszlosci... przypuscmy ze jestem M.