moze partyjke w pokera...?

21. Data: 2006-06-09 16:24:46

Temat: Re: moze partyjke w pokera...?
Od: "---------------------- ==================" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> A musisz rozumieć?
Wygląda mi na to, że TAK.

22. Data: 2006-06-09 16:39:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------------- ==================; <e6c7ce$3uk$1@inews.gazeta.pl> :

> Wygląda mi na to, że TAK.

Dlaczego TAK?

Flyer

23. Data: 2006-06-09 17:18:13

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------------- ==================; <e6a19d$nfq$1@inews.gazeta.pl> :

Skoro chcesz [;)]

> No i co teraz?

Nic, to rozważania abtsrakcyjne. [o Panu B.]

> Czy obstrukcja jest komuś potrzebna, a zwłaszcza Bogu?

Jaka znów obstrukcja? Starotestamentowy Pan B. jest ucieleśnieniem
emocji - w tym ujęciu Szatan, jest tylko przygłupem, który załapał
zachowania Pana B., ale już nie ich przesłanki i jego zdolności.
Starotestamentowy Pan B. z równą łatwością, a nawet z większą łatwością
niż Szatan, burzył, topił, uśmiercał. Równie dobrze można stwierdzić, że
kuszenie Ewy odbyło się na skutek "świadomego" zaniechania Pana B.

Pan B. ma poczucie siły - Szatan jest dla Niego wyzwaniem, ale zarazem
przygłupim urzędasem, który wyrwał się [teoretycznie] spod kontroli,
myśląc, że parę sztuczek zrobi z niego równego B. Problem w tym, że inni
nie chcą się wyrywać spod kontroli Pana B., więc musi oszczędzać
Szatana. ;)

> Pewnie
> Cię znów nie rozumiem, bo wychodzi mi na to, że teraz Szatan chwycił PB
> za ....

Nigdy nie słyszałaś o grze władcy z podwładnym? Niektórzy lubią
wygrywać, ale po czasie to się robi nudne. Wolą losowość od narzucania
woli.

Flyer

24. Data: 2006-06-09 17:25:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <e6cain$imu$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
>
> Nic, to rozważania abtsrakcyjne. [o Panu B.]

> Jaka znów obstrukcja? Starotestamentowy Pan B. jest ucieleśnieniem

Wróć. Ucieleśnienia dzielenia emocji z rozumem. Sprawiedliwości
wynikającej z rozumowego rozważania przesłanek zachowań innych i
doświadczania własnych [Pana B.] emocji.

Flyer

25. Data: 2006-06-09 17:28:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

F:
>Głupi byłeś, głupi jesteś, głupi pozostaniesz.

Tak, tak. :)
Dziekuje. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

26. Data: 2006-06-09 17:44:05

Od: "---------------------- ==================" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> ---------------------- ==================; <e6c7ce$3uk$1@inews.gazeta.pl> :

> Dlaczego TAK?
Jak każdy - lubię wiedzieć, za co płacę.

27. Data: 2006-06-09 18:33:15

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak każdy - lubię wiedzieć, za co płacę.

Jakoś nie widzę Twojej zapłaty/waluty ani nie wyraziłem zgody na
zapłatę. Pomyliłaś usenet z TV kablową. ;))

Flyer

Re: odciac sie od przeszlosci
Nie cierpie odbicia w lustrze..
sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
Sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
'Bylo] - jak odciac sie od przeszlosci... przypuscmy ze jestem M.