Plastikowe łapy do liści

11. Data: 2002-10-14 13:52:51

Temat: Re: może to ... :)
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOENDDDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of Marta

> Grabienie dobrze robi nie tylko trawnikowi, ale i Twój kręgosłup troszkę
> się pogimnastykuje- co mu naprawdę nie zaszkodzi.
> Co do odkurzacza mam mieszane uczucia, napewno nie zbiera mokrych liści,
> wcześniej należy je wysuszyć, natomiast grabiom absolutnie to nie
> przeszkadza.
> Bogusław z gratem rzadko używanym w garażu.
> Pozdrawiam :-)

Cenne to informacje. Właśnie się zastanawiałam co mokrymi liściami. To tak
jak z sierścią psa, czasem miotełka jest niezbędna:-)
Na szczęście jestem kobietą pragmatyczną, do tego nie znoszącą
niepotrzebnych gratów i gadżetów.
Gdy pomyślę ile roślinności mogę nabyć za cenę odkurzacza... hoho... Jak
narazie zostanę jednak przy grabiach:-)))

Pozdrawiam z kilogramami sierści faszerowanej bezużytecznym psem;-))

Marta

12. Data: 2002-10-14 19:47:46

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"smokol" <s...@p...wp.pl> wrote in message
> Nieco droższy pomysł to odkurzać do liści. Mam, użwam i chwalę pod
niebiosa
> Nie dość, że zasysa (liście, resztki skoszonej trawy - to jeszcze to
> piętknie zmieli.
> ... dobry materiał na ompostownik. Troche hałasuje, fakt ... no i cena tez
> nie mała,
> ale jak ma się dużo do grabienia to z czasem zapomina sie o wydanych
> pieniądzach.

A ja sie wtrace. U mnie (niestety sporo trawnika) ostatnio zdala egzamin
kosiarka do trawy podniesiona tak, ze trawy juz nie ciela. Ale liscie
pieknie wciagala i umieszczala w koszu. Potem z kosza na kompostownik i po
klopocie.

vpw

13. Data: 2002-10-17 05:23:47

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> narazie zostanę jednak przy grabiach:-)))
>
> Pozdrawiam z kilogramami sierści faszerowanej bezużytecznym psem;-))

A co ? Pies Ci linieje ? ;-))

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

14. Data: 2002-10-17 18:15:51

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez rok cały. Nawet pomiędzy skorupką jajka a białkiem można znaleźć jego
sierść.

Pozdrawiam

Marta

15. Data: 2002-10-17 21:00:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez rok cały. Nawet pomiędzy skorupką jajka a białkiem można znaleźć
jego
> sierść.

Bokser lub coś podobnego? Nawet po 10 latach jeszcze znajdowałem jej
sierść.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

16. Data: 2002-10-17 22:31:12

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorzej, owczarek niemiecki:-)))
Ale mnogość jego zalet, inteligencja przede wszystkim i spojrzenie ufnymi
oczętami rekompensują mi okropny bałagan i zniszczoną kanapę:-)

Pozdrawiam
w imieniu swoim i sierściucha:-)

Marta

17. Data: 2002-10-18 16:18:13

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez rok cały. Nawet pomiędzy skorupką jajka a białkiem można znaleźć
jego
> sierść.

To troszkę posmamuję wyjątkowo ;-)
Zastosuj Gammolen - pracuję w firmie która go produkuje.
Mój pies przestał linieć (ogaropodobny) , owczarek niemiecki mojej Pani nie
linieje także . Jesteśmy oboje zadowoleni - także z psów ;-)

18. Data: 2002-10-29 06:41:08

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie to można dostać?

> [...]
> linieje także . Jesteśmy oboje zadowoleni - także z psów ;-)

> J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek

Spotkali się :-)
pelargonie - begonie :)
trochę wiosny zimą
oczko na zime