mozg

1. Data: 2008-01-21 17:56:21

Temat: mozg
Od: "Rododendron" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dowiedziono także naukowo, że osoby pozbawione hipokampu mają wielkie
trudności z wyobrażeniem sobie abstrakcyjnych pojęć oraz nie odczuwają
potrzeby odwołania się do istoty wyższej (brak religijnej świadomości)."

Tak sobie to czytam i skad wiadomo ze jest zaleznosc:
nie masz czegos w mozgu - bedziesz taki i taki,
a nie na odwrot - nie masz czegos w mozgu bo
jestes taki i taki ?

Moze to tak jak z miesniami - nie mam ABS (absolutny brak
szyji) bo nie cwiczylem ?

2. Data: 2008-01-21 18:00:24

Temat: Re: mozg
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:56:21 +0100, Rododendron napisał(a):

> [...]
> a nie na odwrot - nie masz czegos w mozgu bo
> jestes taki i taki ?
>
> Moze to tak jak z miesniami - nie mam ABS (absolutny brak

To jest tak, jak z badaniami nad słuchem owadów:

Radzieccy psychologowie badali słuch owadów na przykładzie muchy. Wyrwali
musze jedną nogę i mówią "Mucho, idź! - mucha idzie. Wyrwali musze drugą
nogę. "Mucho, idź!"- mucha idzie. Wyrwali musze trzecią, czwartą, piątą
nogę - mucha idzie. Wyrwali szóstą - "Mucho, idź!" - mucha nie idzie.
Zanotowano: "Po wyrwaniu szóstej nogi mucha straciła słuch".
;-)

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-21 18:11:03

Od: "Rododendron" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nogę - mucha idzie. Wyrwali szóstą - "Mucho, idź!" - mucha nie idzie.
> Zanotowano: "Po wyrwaniu szóstej nogi mucha straciła słuch".

Heh, wlasnie ten kawal mialem przytoczyc , gdy
edytowalem posta, ale uznalem ze nie bede
przedluzac :)

PS. Sorry ze na priva to samo sie wyslalo :)

4. Data: 2008-01-21 19:22:53

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rododendron" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Tak sobie to czytam i skad wiadomo ze jest zaleznosc:
> nie masz czegos w mozgu - bedziesz taki i taki,
> a nie na odwrot - nie masz czegos w mozgu bo
Hipokamp rozwija się już w cyklu zarodkowym - więc raczej ciężko by było
'nie zrobić czegoś żeby go nie było'

Ogólnie: Istnieją ludzie którzy nie mają trudności z wyobrażeniem sobie
abstrakcyjnych pojęć a mają hipokamp, oraz wszyscy ludzie z
usuniętym(nierozwiniętym) hipokampem mają trudności z wyobrażeniem sobie
abstrakcyjnych pojęć. Taki jest sens tego.

pozdr
Marcin

5. Data: 2008-01-21 21:27:15

Od: "Rododendron" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rododendron" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> Hipokamp rozwija się już w cyklu zarodkowym - więc raczej ciężko by było
> 'nie zrobić czegoś żeby go nie było'

A rodza sie ludzie bez hipokampu?
Poza tym przeciez to ze niczego nie pamietamy z tego 9miesiecznego
pobytu nie znaczy, ze niczego nie odczuwalismy (no, od pewnego
momentu oczywiscie :>). Moze wiec cos z wydarzen swiata zewn,
czyli z zycia matki ma wplyw :>

6. Data: 2008-01-21 21:38:42

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 18:56, "Rododendron" <s...@a...pl> wrote:
> [...]
>
> Tak sobie to czytam i skad wiadomo ze jest zaleznosc:
> nie masz czegos w mozgu - bedziesz taki i taki,
> a nie na odwrot - nie masz czegos w mozgu bo

Z wykopalisk wiadomo. Wszak starozytni Rosjanie w glowach zamiast
mozgu mieli butelke, stad ich pociag...

J-23 von Flegiel

7. Data: 2008-01-22 16:56:26

Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rododendron wrote:
> [...]
> a nie na odwrot - nie masz czegos w mozgu bo
> jestes taki i taki ?
>
> Moze to tak jak z miesniami - nie mam ABS (absolutny brak

U intelektualistów raczej czesto obserwuje sie brak duchowosci chodz
operują abstrakcyjnymi pojeciami , wiec cos w tym musi byc nie tak.
Z jakiej to gazetki "Pani domu"?

8. Data: 2008-01-23 09:23:29

Od: "Rododendron" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomas" <t...@n...dsfhjwer.pl> napisał w wiadomości

> U intelektualistów raczej czesto obserwuje sie brak duchowosci chodz
> operują abstrakcyjnymi pojeciami , wiec cos w tym musi byc nie tak.
> Z jakiej to gazetki "Pani domu"?

Z wikipedii.

21 stycznia - najbardziej dołujący dzień roku
Z SCP
Re: Oszołomy
Czy to Bog odpowiada za to ,ze istnieja lesbijki?
Tyle wyroków śmierci wydała polska inkwizycja.