mrowkojad

1. Data: 2004-06-24 18:42:59

Temat: mrowkojad
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje mrowkojada. Na moje mrowki juz nic nie dziala z szerokiej gamy
proszkow oferowanych w sklepach ogrodniczych Ani rozowy proszek, ani
bialy.Moze ten zwierz pomoze???!!! :(

2. Data: 2004-06-24 20:14:25

Temat: Re: mrowkojad
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Poszukuje mrowkojada. Na moje mrowki juz nic nie dziala z szerokiej gamy
> proszkow oferowanych w sklepach ogrodniczych Ani rozowy proszek, ani
> bialy.Moze ten zwierz pomoze???!!! :(

W lipcowym "Działkowcu" jest artykuł o mrówkach. Opisali kilka sposobów
pozbycia się mrówek. Jeden z nich to ustawić na mrowisku do góry dnem
dużą donicę z wełną drzewną. Mrówki przeniosą się do donicy i wtedy
można ją przenieść do lasu.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-06-24 20:15:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl> wrote in message news:cbf6oh$lt8$1@achot.icm.edu.pl...
> Poszukuje mrowkojada. Na moje mrowki juz nic nie dziala z szerokiej gamy
> proszkow oferowanych w sklepach ogrodniczych Ani rozowy proszek, ani
> bialy.Moze ten zwierz pomoze???!!! :(

Dwa kolory to jeszcze nie szeroka gama. Co z proszkami:
zoltym, zielonym, niebieskim, czerwonym i fioletowym? :-)

A tak na serio - w czym Ci Twoje mrowki przeszkadzaja?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-06-24 20:52:17

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Joanna napisał(a), a
ja w chwili samobójczej odwagi odpisuję :

> Poszukuje mrowkojada. Na moje mrowki juz nic nie dziala z szerokiej gamy
> proszkow oferowanych w sklepach ogrodniczych Ani rozowy proszek, ani
> bialy.Moze ten zwierz pomoze???!!! :(

zainteresuj sie ptakami w ogrodzie, dbaj o nie

--
pozdrawiam Jerzy Chiliński "TooOld"
Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

5. Data: 2004-06-24 21:16:03

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moje mrowki sa wszedzie gdzie okiem siegnac - wlaza na kazda rosline, na
kazdy kwiatek, sa w ogorkach, w trawie i pod chodnikiem. Sa roznego gatunku
i koloru.Wczesniej ich nie bylo tak mnogo. Pojawily sie z chwila
przywiezienia nowej ziemi pod trawnik - ziemia niewiadomego pochodzenia - no
i zadomowily sie.

Acha , do mlodego pieknego internauty(tki) - nie wiem co maja ptaszki do
mrowek - moznna jasniej?
wiadomości news:FDGCc.2$tL.1@fe1.columbus.rr.com...

6. Data: 2004-06-24 22:12:30

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetny pomysł,ale skąd się bierze wełnę drzewną???
pzdr na okrągło
Kuleczka
Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40DB3621.7050202@poczta.onet.pl...

7. Data: 2004-06-25 09:47:43

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:
> Świetny pomysł,ale skąd się bierze wełnę drzewną???
> pzdr na okrągło
> Kuleczka

Nie wiem. Zacytowałam tylko to co wyczytałam w Działkowcu. Z innych nie
zabójczych sposobów pozbycia sie mrówek polecają sadzenie lawendy,
majeranku, tymianku i mięty polnej i wylewanie w miejscach gnieżdżenia
gnojówki z pokrzyw, piołunu lub wyciąg z majeranku.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2004-06-25 10:19:57

Od: "Monika" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem. Zacytowałam tylko to co wyczytałam w Działkowcu. Z innych nie
> zabójczych sposobów pozbycia sie mrówek polecają sadzenie lawendy, <ciach>

Witam
Moje mrowki sa lawendo-odporne :)
Zalozyly gniazdo pod krzakiem lawendy :)
Pozdrawiam
Monia

9. Data: 2004-06-25 11:08:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40DBF4BF.1020204@poczta.onet.pl...

| Nie wiem. Zacytowałam tylko to co wyczytałam w Działkowcu. Z innych nie
| zabójczych sposobów pozbycia sie mrówek polecają sadzenie lawendy,
| majeranku, tymianku

Właśnie wczoraj się zastanawiałam, kto podziobał macierzankę, ale się
okazało, że to mrowisko:-(

Swoją drogą to już n-ty raz czytuję te odkrywcze stwierdzenia o roślinach,
których nie lubią mrówki, ślimaki itp. i coraz bardziej się wściekam:-)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-06-25 11:11:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> [...]
> majeranku, tymianku i mięty polnej i wylewanie w miejscach gnieżdżenia
> gnojówki z pokrzyw, piołunu lub wyciąg z majeranku.

Windows prawda :-) Mam mnóstwo mięty, lawendy i trochę tymianku.
I razem z tym wszystkim kosmiczne ilości mrowek. Mogę wylać
napar z majeranku, ale obawiam się, że to trzeba by o północy
i przez lewe ramię.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

co to za żyjatka?