mrożenie ciasta

1. Data: 2003-06-05 18:48:03

Temat: mrożenie ciasta
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie :)
dostalam właśnie potężną porcję ciasta - potężną jak na 2 osoby. Na pewno
tego nie zjemy zanim wyschnie, tym bardziej ze w sobote idziemy na wesele.
w związku z tym pytanie: czy jeśli zamrożę to ciasto to będzie sie ono
nadawało do zjedzenia (ze smakiem!) po rozmrozeniu??
a ciasto mam następujące: drożdżowe z orzechami przesmażonymi z
cukrem/karmelem?, drożdzowe z jabłkami, sernik i makowiec.

sernik chyba nie bardzo nadaje sie do mrozenia?
a reszta?

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-06-05 19:12:13

Temat: Re: mrożenie ciasta
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> sernik chyba nie bardzo nadaje sie do mrozenia?
> a reszta?

Sernik na pewno możesz zamrozić. Drożdżowe raczej też. Nie wiem, jak
makowiec, bo nigdy nie mroziłam.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-06-05 19:13:38

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Jun 2003 21:12:13 +0200, zGosiula wrote:

> Sernik na pewno możesz zamrozić. Drożdżowe raczej też. Nie wiem, jak
> makowiec, bo nigdy nie mroziłam.

Makowiec tez :)

A potem rozmrozone ciasta pogrzac w mnikrofalowce - jak swiezutkie :)))

No chyba ze malukier na wierzchu - to nie podgrzewac :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-05 21:50:53

Od: "Luiza Groeneveld" <a...@g...nl> szukaj wiadomości tego autora

"zGosiula" <z...@p...onet.pl> schreef in bericht

> [...]
>
> --
> Gosia
> wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

Drozdzowe tez mozna mrozic, kilkakrotnie to robilam.
A pozniej mielismy super wyzerke....
Lza sie w oku kreci (ale jeszcze troche i bedziemy sie
zajadac swiezutkim w Polsce !!!).

Pozdrawiam - Luiza.

============
www.pol-ned.tk
============

1. Data: 2003-06-06 05:15:56

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza Groeneveld wrote:

> Lza sie w oku kreci (ale jeszcze troche i bedziemy sie
> zajadac swiezutkim w Polsce !!!).

:-))))))))))

BTW miło Cię znowu widzieć :-).

1. Data: 2003-06-06 06:50:54

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza Groeneveld" <a...@g...nl> napisał w wiadomości
..

> Drozdzowe tez mozna mrozic,

dzieki za odpowiedzi :)
spora część ciasta juz zamrożona na kość, a resztę mieliśmy dziś na
śniadanie - troche zostało na podwieczorek.
tak w ogóle to to drożdżowe z orzechami jest genialne. Zwykły placek
drożdżowy, ale zupełnie nie suchy, a ta górze orzechy włoskie - chyba
przesmażone, sklejone masą karmelowa - pyszne to niesamowicie.

Asia

1. Data: 2003-06-06 06:55:50

Od: "Luiza Groeneveld" <a...@g...nl> szukaj wiadomości tego autora

"asia" <a...@w...pl> schreef in bericht

> [...]
> drożdżowy, ale zupełnie nie suchy, a ta górze orzechy włoskie - chyba
> przesmażone, sklejone masą karmelowa - pyszne to niesamowicie.

Kobieto, nie kop lezacego... klawiature mam mokra po przeczytaniu
Twojego opisu ciasta. Chyba jednak sama tez cos dzisiaj upieke,
w koncu weekend nadchodzi.

Pozdrawiam i smacznego (uklucie zazdrosci)-Luiza.

============
www.pol-ned.tk
============

1. Data: 2003-06-06 11:22:07

Od: "Luiza Groeneveld" <a...@g...nl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Gosia
> wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

Ciebie tez :-)))))
Remont nam sie prawie skonczyl, wiec wracam do swiata
aktywnych internautow......

Pozdrawiam-Luiza

www.pol-ned.tk

truskawka inaczej
mlode ziemniaki w sosie koperkowym z brokulami
czym polac ziemniaczki?????
Do Lilli - pytanie o torcik
mloda marchewka