mrozenie twarogu

1. Data: 2004-09-26 11:18:46

Temat: mrozenie twarogu
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna zamrozic bialy ser, tzn taki zrobiony w domu?
Mialam 4 litry kwasnego mleka i 4 slodkiego i wyszlo z tego troche sera. Nie
chcialabym zeby sie zepsul, a nie chce go tez przerabiac np. na nadzienie do
ruskich pierogow itp. Pyszny jest sam w sobie.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-26 14:36:47

Temat: Re: mrozenie twarogu
Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dnia 9/26/2004 1:18 PM, Użytkownik Basiek napisał:

> [...]
> chcialabym zeby sie zepsul, a nie chce go tez przerabiac np. na nadzienie do
> ruskich pierogow itp. Pyszny jest sam w sobie.

IMHO tak. Kupuję czasami mrożony kozi ser (po 25 dag), to i krowi można
mrozić.

--
Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam

1. Data: 2004-09-27 07:56:29

Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaV" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam

Nie

> IMHO tak. Kupuję czasami mrożony kozi ser (po 25 dag), to i krowi można
> mrozić.

No, nie wiem...Bedac w tym roku na wsi, kupilam mrozony ser (bo innego nie
mieli, a bardzo byl mi potrzebny), no i niestety, to nie bylo to...nie mial
wlasciwej konsystencji, kruszyl sie. Swiezy ser jest o _niebo_ lepszy. Nie
polecam mrozenia, szczerze.
Iza

1. Data: 2004-09-27 07:58:11

Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna zamrozic bialy ser, tzn taki zrobiony w domu?

Można, tylko po rozmrożeniu ser będzie trochę inny. Takie grudki się
robią. Ale smakowo się nie zmienia.
Pozdrawiam
Patrycja

1. Data: 2004-09-27 10:27:21

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne wszystkim Wam z a odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-27 19:38:55

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cj68il$shn$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
do
> ruskich pierogow itp. Pyszny jest sam w sobie.

To tylko pomysl, nietetstowany przeze mnie:
do sloiczkow zapakowac z niewielka iloscia serwatki, zapasteryzowac, a
odcisnac po otwarciu sloika we wlasciwym czasie

Ktoska

1. Data: 2004-09-27 20:40:25

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko pomysl, nietetstowany przeze mnie:
> do sloiczkow zapakowac z niewielka iloscia serwatki, zapasteryzowac, a
> odcisnac po otwarciu sloika we wlasciwym czasie
> Ktoska

O tym nie pomyslalam. Dzieki za pomysl. Kiedys go wyprobuje. Na razie ser
lezakuje sobie w misce i "przerabia sie". Tym razem zrobie z niego ser
smazony.
Pozdrawiam.
Basiek.

Test programu AnoMail