muchy (trochę długie)

11. Data: 2006-04-11 12:59:08

Temat: Re: muchy (trochę długie)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MM" <m...@o...pl> wrote in message
news:e1g7rs$1vo$1@nemesis.news.tpi.pl...

W pomieszczeniu najlepszym środkiem na muchy jest krzak konopi ścięty nad
ziemią i przyniesiony do domu zabezpiecza dom od much. I ładnie pachnie, o
ile się nie pali...

12. Data: 2006-04-11 15:40:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tak dawno chwaliłeś się naturalnym oczkiem wodnym?
> Więc jak to jest z tą naturalnoscią u ciebie?
> pozdr. Jerzy

Wodę zbieram naturalną, właśnie pada deszczyk sobie.
Niebawem przylecą ważki itp.
I rybki akwariowe będą bardziej naturalnymi stworami,
niż karpie, czy karasie. Wpuszczę gupiki, dla których
oczko niczym ocean. Cztery sztuki w zupełności wystarczą.

13. Data: 2006-04-11 17:26:29

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Mamy działkę na Mazurach w środku małej cudownej wsi, przez którą
przebiega
> brukowa droga. Drogą tą przeganiane sa kilka razy dziennie krowy. A to na

To sa uroki wsi. Jak komary, szczekanie psow, pianie koguta i zapach
obornika.

> możnaby spryskać dach wiaty? A może pomogłaby Rosiczka? Widziałam takie w

Jak juz to kilkaset rosiczek. Przeceniacie jej apetyt. Zwlaszcza, ze raczej
lapie male owady, mniejsze od muchy plujki.

Elfir

14. Data: 2006-04-13 20:55:45

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):
> Mamy działkę na Mazurach w środku małej cudownej wsi, przez którą przebiega
> brukowa droga. Drogą tą przeganiane sa kilka razy dziennie krowy. [...]
> Chociaz od trzech lat nic z tej przyjaźni dobrego nie wychodzi. Siedzimy z
> łapkami na muchy, a wszystko szczelnie przykryte, a i tak zdarza nom się
> muchy spotkać na łyżce, na widelcu i...na nosie! Pomocy!!!

Jaskółki i nietoperze pomogą tylko trzeba im pomóc w osiedleniu się.
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-04-13 21:35:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Jaskółki i nietoperze pomogą tylko trzeba im pomóc w osiedleniu się.
> pozdr. Jerzy

Już pisałem konopie - samosiejka są doskonałym środkiem na muchy, nie
trującym, ładnie pachną usychając, nie musza być "na oczach", pod warunkiem,
że się nimi nie handluje...

16. Data: 2006-04-13 21:40:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

Nie powiem nic nowego - na całym świecie zakłada się moskitiery, ta, gdzie
trudno wytrzymać z powodu owadów. Bo zapewne komary też są.

17. Data: 2006-04-15 14:07:24

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

Witam - jestem tu nowy , i nie za bardzo wiem jak się odpowiada tak więc
proszę uznać działenie w dobrej wierze gdyby się nie udało podać tej
odpowiedzi. Ja stosuje preparat ASCYP- jest to nieszkodliwy dla zdrowia
proszek rozpuszczalny w wodzie , który można stosować między innymi w
pomieszczeniach kuchennych. Ja nim w lato spryskuje wszystkie ściany na
zewnątrz przy tarasie. Pomaga , aż do obfitych opadów deszczu- później
należy zabieg powtórzyć. To naprawdę jest sprawdzone.
Pozdrawiam serdecznie-deremi

18. Data: 2006-04-15 14:40:06

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
później
> należy zabieg powtórzyć. To naprawdę jest sprawdzone.

W jakich sklepach te preparat jest do kupienia?
Czy odstrasza inne owady? Jakie?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

19. Data: 2006-04-15 15:43:50

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

>Witam- preparat ten działa chyba na większość owadów, a dostałem go w sklepie
ogrodniczym- mozliwe że jest w sklepach chemicznych. >
http://bestpest.com.pl/ascyp-10-wp.php

Pozdrawiam:)

20. Data: 2006-04-15 16:11:09

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

u...@d...invalid wrote:
> [...]
> zewnątrz przy tarasie. Pomaga , aż do obfitych opadów deszczu- później
> należy zabieg powtórzyć. To naprawdę jest sprawdzone.

Tak, tak - absolutnie nieszkodliwy dla zdrowia:
http://bestpest.com.pl/img/etykiety/ASCYP10WP.pdf
"Produkt niebezpieczny dla środowiska
R51/53 Działa toksycznie na organizmy wodne, może powodować długo
utrzymujące się niekorzystne zmiany w środowisku wodnym
S24/25 Unikać zanieczyszczenia skóry i oczu"
itd.

Proponuję obejrzeć też sobie stronę
http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/synaba/73000/sn
73726.htm