muchy (trochę długie)

21. Data: 2006-04-15 16:50:48

Temat: Re: muchy (trochę długie)
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> R51/53 Działa toksycznie na organizmy wodne, może powodować długo
> utrzymujące się niekorzystne zmiany w środowisku wodnym
> S24/25 Unikać zanieczyszczenia skóry i oczu"

Czy User pisał,że mieszka w arce albo na barce? Nie wspominał również,
że myje tym twarz.
Pozdrawiam.Mirzan

22. Data: 2006-04-15 17:21:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Czy User pisał,że mieszka w arce albo na barce? Nie wspominał również,
> że myje tym twarz.

Nie, ale pisał, że preparat jest nieszkodlwy dla zdrowia
(pewnie tak jak DDT). Poza tym sugerował, że deszcz go zmywa.
Ciekawe, co sie dalej z tym zmytym dzieje.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

23. Data: 2006-04-15 17:40:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:EY90g.92353$UZ5.37711@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Ciekawe, co sie dalej z tym zmytym dzieje.

Hejka. Trucizn ciągle przybywa bowiem trucizna raz wyprodukowana trwa
wiecznie. ;-) Już niedługo wszystko łącznie z ludźmi będzie się składać z
samych trucizn. Zdziwisz się Michale, jak Cię któregoś dnia gdzieś nie
wpuszczą, bo specjalne urządzenie na bramce stwierdzi, że w większości
składasz się z trucizn. :-(
Pozdrawiam katastroficznie Ja...cki

24. Data: 2006-04-15 19:27:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ale pisał, że preparat jest nieszkodlwy dla zdrowia
> (pewnie tak jak DDT). Poza tym sugerował, że deszcz go zmywa.
> Ciekawe, co sie dalej z tym zmytym dzieje.

Rozpoczyna sie nanowo produkcja DDT, bo jest mniej szkodliwy
niż plotkują.Perytroidy są zawarte w chryzantemach, są mało
szkodliwe.Nie strasz już tą bombą atomową, bój się sam.
Pozdrawiam.Mirzan

25. Data: 2006-04-15 21:18:42

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Trucizn ciągle przybywa bowiem trucizna raz wyprodukowana
> trwa wiecznie. ;-)

no i czemu bujasz?

moon

26. Data: 2006-04-15 21:53:02

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon"

> no i czemu bujasz?

bujanie - fajna rzecz :-)

--
ewa

27. Data: 2006-04-15 23:56:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samych trucizn. Zdziwisz się Michale, jak Cię któregoś dnia gdzieś nie
> wpuszczą, bo specjalne urządzenie na bramce stwierdzi, że w większości

Niektórzy już obecnie trują, dlatego czytam tylko
Misia, Moon'a, Ciebie, no i siebie.

28. Data: 2006-04-18 09:14:24

Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuję za wszystkie rady. Chyba spróbuję Ascyp. Jeżeli User
stosuje i żyje, to chyba mi się nic nie stanie. A pryskać będę pod wiatą,
więc na powietrzu i miejsce osłonięte przed deszczem. Życzę wszystkim
słonecznej wiosny i cieplutkiego lata i żeby wszystkie roślinki powschodziły
jak należy. Ewa ( oczywiscie nie ewa)

Obcięta dieffenbachia
wertykulator
Zapowiadaja znaczne przymrozki..