multiselect policja i melancholik-myśliciel , doradzcie prosze

1. Data: 2006-03-03 12:56:54

Temat: multiselect policja i melancholik-myśliciel , doradzcie prosze
Od: l...@w...pl (Paweł) szukaj wiadomości tego autora

witam,
staram sie do policji, nie ukrywam ze zalezy mi bardzo na tej pracy
najbardziej obawiam sie testow psychol.
Zrobiłem kilka roznych testow na necie.
i wyszło mi ze jestem melancholik-myśliciel, doczytalem sie gdzies ze ten
profil osobowosci nie jest wskazany do pracy w policji.
czy to prawda? czy nie mam szans przez to przejscia pozytywnego
multiselectu?:(

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2006-03-03 13:13:07

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł"<l...@w...pl>

> [...]
> ten profil osobowosci nie jest wskazany do pracy w policji.
> czy to prawda? czy nie mam szans przez to przejscia pozytywnego

nie wiem, jak do prawdziwej policji, ale na casting do nowego serialu
kryminalnego profil jak znalazł :)

a dlaczego chcesz do policji?

paff
--
Z wywiadu z Naczelnym Prezesem IV RP:

A ile jest w Panu zła, a ile dobra?
- We mnie jest czyste dobro.

A w Rokicie?
- Przecież to diabeł jest.

A Lepper?
- Lepper to jest taki człowiek, w którym w tej chwili dobro zwycięża.

3. Data: 2006-03-03 16:20:09

Od: "baron de Maciey" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł"" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> profil osobowosci nie jest wskazany do pracy w policji.
> czy to prawda? czy nie mam szans przez to przejscia pozytywnego

1. podchodz z rezerwa do tego, co wychodzi ci w tescie. testy stosowane
przed przyjeciem do pracy sa profesjonalne, takie jak EPQ-R. takich w
i-necie nie ma. pokazuja duzo wiecej niz profil osobowosci.

1b. co do testow. oceniajacy najwieksza uwage zwracaja na: poziom lęku,
agresji i unikania (im mniej tym lepiej). i czasem na umiejetnosc
wspolpracy.

2. melancholik-mysliciel nadaje sie do pracy w policji jak najbardziej, w
przeciwienstwie do choleryka. wszystkie placowki wojsko-podobne sa Bardzo
wrazliwe na impulsywnych, aspolecznych typow i militarystow-fascynatow.
takich tam nie chca.

4. Data: 2006-03-03 18:48:56

Od: l...@w...pl (Paweł) szukaj wiadomości tego autora

wlasnie czytalem ze osobowosc choleryk, zawod wskazany jest wlasnie
policjant.
natomiast w flegmatyku piszą ze nie wskazana praca w policji.
o melanchonikuu nic nie piszą o tym.
Wiec chyba nie masz racji.

5. Data: 2006-03-04 11:16:10

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baron de Maciey" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przeciwienstwie do choleryka. wszystkie placowki wojsko-podobne sa Bardzo
> wrazliwe na impulsywnych, aspolecznych typow i militarystow-fascynatow.

Tez mi sie tak zdaje - to ze w policji powinny byc osoby ktore bija
wszystkich na okolo -
to typowe zludzenie (takich zludzen jest wiele w zyciu). Tak jak piszesz -
prawdopodobnie
jest zupelnie odwrotnie.

Innym zludzeniem jest to ze bokser (zawodowiec) to osoba agresywna, ktora
tylko
czeka na bójke. Jest dokładnie odwrotnie - taki czlowiek tyle razy juz
dostal bo buzi,
przerobil sile i agresje na ringu w nadmiarze,
ze zdecydowanie unika uzywania boksu tego na codzien.

Do Pawla - zamiast sie zadreczac, zastanawiac - po prostu idz na ten test.
Bedzie wszystko jasne. A jak zle pojdzie - to pocieszmymy :)

Pozdrawiam,
Duch

6. Data: 2006-03-04 17:14:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł":
> ... czy nie mam szans przez to przejscia pozytywnego
> multiselectu?:(

A jakie wychodzi ci IQ?
Bo jesli ponizej 84, to spoko zdasz. :)
Powaga. ;)

--
Czarek

Re: Filozofia mechaniki kwantowej.
Pokłóciłem sie z dziewczyną Co robic?
Czy ludzie bez studiów zawsze są postrzegani jako gorsi?
zachowanie sprawcze proszę o pomoc
przyjaciel