muszę się pożalic;-(

41. Data: 2007-04-11 13:23:08

Temat: Re: muszę się pożalic;-(
Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:evin9e$glo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hejka. Zastanawiam się co skłania ludzi do kupowania na allegro roślin
> cenie kilkakrotnie wyższej niż na kiermaszach ogrodniczych (róże po 3
> złote,
> drzewka owocowe po 6-8 złotych itp.). No i przecież dodatkowo są koszty
> przesyłki.

Jedynie to, że _czasami_ można kupić to, czego się nie kupi w sklepie.
Innego powodu nie znam.

Pozdrawiam
Baśka

42. Data: 2007-04-11 13:25:05

Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Zastanawiam się co skłania ludzi do kupowania na allegro

Bo to są KOLEKSJONERZY.
Ludzie którzy kolekcjonują bo uwielbiają
kolekcjonować, zbierać, gromadzić wszystkie gatunki.
/tylko kupuje na allegro/

Rk

43. Data: 2007-04-11 13:27:13

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> [...]
> drzewka owocowe po 6-8 złotych itp.). No i przecież dodatkowo są koszty

Proste. Wydaje im się, że upolowali coś czego w inny sposób nie kupią.
Poza tym nie każdy ma w okolicy kiermasz ogorodniczy. ;)

Ale czegoś takiego to ja nie zrozumiem:
http://www.allegro.pl/search.php?string=mirabilis&ca
tegory=776&description=1&sourceid=Mozilla-search&cat
egory=12920
"Kolorowe płatki zawierają świecący w ciemności barwnik fluorescencyjny"

Ja w tym roku kupiłem po .99 groszy.
A w piwnicy jeszcze mam kilka "marchewek" z ub. roku.
Nie sprawdzałem jeszcze jak przezimowały.

44. Data: 2007-04-11 13:30:35

Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Rais,

Co wnosisz swoim postem ?
Czy mogę Coś od Ciebie kupić ?

Rk

45. Data: 2007-04-11 13:34:22

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roket napisał(a):

> Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Rais,
>
> Co wnosisz swoim postem ?

A ty?

> Czy mogę Coś od Ciebie kupić ?

A co byś chciał?

46. Data: 2007-04-11 13:35:00

Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> A co byś chciał?

Wszystko.

Rk

47. Data: 2007-04-11 13:41:04

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> napisał(a):

> Ale z doświadczenia wiem że strony nie zawsze są aktualizowane (jak
szukałam

a tu znalazlam kontakt do goscia prowadzacego duza szkolke, od ktorego
kupujac przez net bylam b.zadowolona. Tez mowil, ze jak czegos nie ma, to
moze zaproponowac cos podobnego.
http://rmgzdun.w.interia.pl/aboutme.htm

h.

48. Data: 2007-04-11 13:41:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:
> [...]
> wymarzone przeze mnie. Sprzedawca sprawdzony same pozytywne
> komentarze...do czasu;-(Otrzymałam zwykłe róże z marketu, które nawet
> nie stały obok moich wymarzonych. Zapłaciłam sporo pieniędzy i teraz tak
> sobie dumam, mam czekac i reklamowac?Facet i tak nie odbiera telefonów,
> czy róże wsadzic do ziemi, bo mi po prostu ich szkoda i nie mogę patrzec
> jak się męczą. Przesuszone z odkrytym korzeniem. Jak rozpakuję, to
> pewnie już żadnych szans nie będzie na reklamację, bo zwali winę na
> mnie. Mam mu suche patyki odesłac?Aż mi się serce kraje,nie wiem,

Wsadź do ziemi. Róże niczemu nie są winne...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

49. Data: 2007-04-11 13:45:21

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roket napisał(a):

> Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko.

Ale chodzi o coś konkretnego czy po prostu masz zły dzień?

nadal

50. Data: 2007-04-11 15:25:12

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> Mejl do pana jest: r...@w...pl
> Na mejle odpowiada, kontakt tel swietny (jestem na wyjezdnym i raczej nie
> wyszukam telefonu teraz), wysyla kilka sztuk bez mlaskania, ceny smiesznie
> niskie ...ale moze juz nie miec tego, co chcesz.
Od niego zamawiałam już dawno;-)Niestety, wszystko juz mam z jego
oferty. Potwierdzam, świetny kontakt, bardzo dobre ceny.

--

Gosia

Kiedy mi wykiełkują?
cyprysik lawsona - 5metrowy ale chory