musztarda DIJON

1. Data: 2005-02-26 07:57:27

Temat: musztarda DIJON
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niestety nie mogę dostać musztardy DIJON a potrzebna mi jest do przygotowania
pieczonych żeberek.
Czym charakteryzuje się musztarda DIJON? Jest ostra, delikatna? Może da się
zastąpić ją jakąś inną musztardą?

pozdrawiam

pusiak

1. Data: 2005-02-26 08:28:36

Temat: Re: musztarda DIJON
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <6...@n...onet.pl>,
"pusiak" <p...@b...pl> wrote:

> Witam
> Niestety nie mogę dostać musztardy DIJON

Dziwne. Jest ogólnie dostępna taka musztarda różnych marek.

> a potrzebna mi jest do przygotowania
> pieczonych żeberek.
> Czym charakteryzuje się musztarda DIJON?

Wykonana z mieszaniny mocno zmielonych nasion czarnej i białej gorczycy
utartych z sokiem z niedojrzałych winogron i białym winem. Jednak nie
spotkałem takiej w powszechnym handlu, wszystkie musztardy typu Dijon w
powszechnej sprzedaży są robione w najlepszym przypadku z octem winnym.
Gęsta, żółta, o kremowej kondsystencji, dość ostra.

Władysław

1. Data: 2005-02-26 09:12:39

Od: "Monika Wandzel" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dziwne. Jest ogólnie dostępna taka musztarda różnych marek.
========
a gdzie dokladnie jest dostepna w Polsce? Bo ja w Krakowie tez mam powazne
problemy, zeby znalezc. Wlasciwie jedynym miejscem, w ktorym jest zawsze,
jest Intermarche (w Plazie).

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-02-26 09:22:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb 2005 08:57:27 +0100, "pusiak"

> [...]
>pieczonych żeberek.
>Czym charakteryzuje się musztarda DIJON? Jest ostra, delikatna? Może da się

Bardzo gladka i raczej ostra. Ja ja zastepuje roznymi musztardami
ostrymi (akurat angielska jest bardzo ostra to pasuje jak ulal
:PP ), a jak nie mam pod reka to taka, jaka jest - np do
winegretu dodaje gruboziarnista a nie dijon...nieortodoksyjnie
:)))

Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-26 14:02:19

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

pusiak napisał(a):
> [...]
> pieczonych żeberek.
> Czym charakteryzuje się musztarda DIJON? Jest ostra, delikatna? Może da się

w skrocie bardzo ostra o jasnym kolorze i dosc slona...
ja osobiscie polecam firmy amorka (albo cos takiego)...
musztarde dijon bez problemu mozna dostac w wiekszosci francuskich
hipermarketow np. leclerc...
Mars

1. Data: 2005-02-26 14:42:37

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja osobiscie polecam firmy amorka (albo cos takiego)...
> musztarde dijon bez problemu mozna dostac w wiekszosci francuskich
A wszystkie jej odmiany w Dijon
Ilona

1. Data: 2005-02-26 16:23:13

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Wandzel" <M...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> problemy, zeby znalezc. Wlasciwie jedynym miejscem, w ktorym jest zawsze,

w Carefour w Geancie w Auchan i wielu innych hipermarketach

1. Data: 2005-02-26 16:23:50

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cvpvpj$jg1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> w skrocie bardzo ostra o jasnym kolorze i dosc slona...
> ja osobiscie polecam firmy amorka (albo cos takiego)...
> musztarde dijon bez problemu mozna dostac w wiekszosci francuskich
> hipermarketow np. leclerc...

jest super

1. Data: 2005-02-26 18:08:52

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cvq81l$l5i$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Alko" <w...@s...na-ryj.org> wrote:

> w Carefour w Geancie w Auchan i wielu innych hipermarketach

W Carrefour widziałem dziś marki Amora, Delvey i własną Carrefour.

Władysław

1. Data: 2005-02-26 20:36:27

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> W Carrefour widziałem dziś marki Amora, Delvey i własną Carrefour.
>
> Władysław
polecam amora delevey jest za malo ostra i chyba troszke za slona...
Mars

Jak zrobić żółty ser?
Ćwikła z chrzanem
Ziarno sezamowe