muzyka

1. Data: 2002-09-22 18:27:24

Temat: muzyka
Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym jest muzyka z psychol. pktu widzenia?
tj. dlaczego ludzie.. dlaczego i po co muzyka istnieje?
jak to sie stalo ze zaistniala i zagniezdzila sie w ludzkich sercach i
umyslach tak trwale?
czy tylko jest to uboczny produk proby wyrazu emocji?, sluzy do
komunikacji (zewnetrznej i wewnetrzenej?) ?
???
co wiecie i co myslicie?

--
Marsel

1. Data: 2002-09-22 18:34:59

Temat: Re: muzyka
Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <M...@n...onet.pl>,
szanowny kol. Marsel pisze, ze:
<...>
> co wiecie i co myslicie?

i czy da sie odp. na tak beznadziejnei glupio sformulowane pytania...

--
Marsel

1. Data: 2002-09-22 18:39:22

Od: luke <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <M...@n...onet.pl> Marsel napisał(a):
> w art. <M...@n...onet.pl>,
> szanowny kol. Marsel pisze, ze:
><...>
>
> i czy da sie odp. na tak beznadziejnei glupio sformulowane pytania...

tu się "dyskutuje" a nie dzieli wiedzą;)
może ktoś ci podrzuci jakieś tytuły książek,ale szybko dojdziesz
do wniosku że nie o to ci chodzi.
a jutro ci przejdzie
;)

Luke

1. Data: 2002-09-22 18:46:23

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" w news:MPG.17f829dddd25ca6b98970b@news.onet.pl napisał(a):

> tj. dlaczego ludzie.. dlaczego i po co muzyka istnieje?
> jak to sie stalo ze zaistniala i zagniezdzila sie w ludzkich
> sercach i umyslach tak trwale?

Serce bije dosc rytmicznie... Tak tylko mi sie pomyslalo.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-09-22 18:51:09

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <aml2oq$l34$3@sunflower.man.poznan.pl>,
szanowny kol. luke pisze, ze:
<...>

to co proponujesz? anulowac pytanie?
wlasnie zadalem je coby nie umknelo.
czy to swiadczy.. jest az tak niedobrze ze mna ze w ogole cos takiego sie
powstaje w mej umeczonej dzis lepetynie?

--
Marsel

1. Data: 2002-09-22 19:26:22

Od: "spider" <s...@l...lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl>

> Serce bije dosc rytmicznie... Tak tylko mi sie pomyslalo.

Ale czesto zmienia swoj rytm, a w muzyce to nie jest wskazane.

--
spider.
s...@l...lo.pl

1. Data: 2002-09-22 19:39:29

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę poszukałem o muzyce w sieci:
http://www.wiedzaizycie.pl/97052300.htm
http://kaszana.home.staszic.waw.pl/
http://strony.wp.pl/wp/rudzka/

1. Data: 2002-09-22 21:21:11

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" news:MPG.17f829dddd25ca6b98970b@news.onet.pl

> [...]
> umyslach tak trwale?
> czy tylko jest to uboczny produk proby wyrazu emocji?, sluzy do
> komunikacji (zewnetrznej i wewnetrzenej?) ?

Nie gadaj tyle, Marselu, tylko zaśpiewaj coś albo zagraj...

Kasia

1. Data: 2002-09-22 22:05:03

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" w news:aml68r$qhp$4@news.tpi.pl napisał(a):

> Ale czesto zmienia swoj rytm, a w muzyce to nie jest wskazane.

Czy ja wiem... ja lubie wlasnie te gdzie sa pewne zmiany melodyczne. Tam
gdzie rytm jest calkowicie niezmienny to chyba tylko psychotechno gdzie
przez wiele minut idzie jedno umc!, umc!, umc!, umc!, umc!, umc! :) W
sumie muzykiem nie jestem. Byc moze jesli idzie o te cale "rusztownie" dla
utworu to wlasnie ono jest niezmienne. Jednak to co ja slysze zmienia sie
i to wlasnie lubie :) Przykladowo Zorba - coraz szybsze :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-09-23 00:12:01

Od: "spider" <s...@l...lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl>

> Czy ja wiem... ja lubie wlasnie te gdzie sa pewne zmiany melodyczne.

To posluchaj sobie czegos takiego gdzie rytm sie zmienia bardzo czesto. Nie
wiem nawet czy znajdziesz takie utwory muzyczne (jesli tak to prosze o
nazwisko autora). Czasem sie nie przyczepiajcie, ze w muzyce istnieja
pojecia takie jak przyspieszenie i zwolnienie tempa. Ale nasze bicie serca
potrafi w ciagu chwili zmieniac tempo i to kilka razy, a takie utwory chyba
bylyby niemile dla naszego ucha..

> Tam
> gdzie rytm jest calkowicie niezmienny to chyba tylko psychotechno

Wcale nie, bo chyba nie chodzi Ci o sama perkusje? Drumbass'y w muzyce
techno sa bardzo charakterystyczne, ale przeciez perkusja nie tylko tam
istnieje.

--
spider.
s...@l...lo.pl

Od Pyzola: co sie odwlecze to nie uciecze!
Ryba szuka roweru
Re: droga do 'prawdy' - ankieta
Re: about you
zdrada