smalec Basi

1. Data: 2002-02-10 17:43:59

Temat: smalec Basi
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

jakos umknelo mi to wczesniej...

musze tutaj,na forum grupy oswiadczyc, ze:
Basia robi najlepszy smalec na swiecie! (przepraszam moja kochana mame!)WIEM
BO ZAJADALAM
przy wyjezdzie ta dobra dziewczyna zapakowala mi caly sloik tego cuda i dzis
zjadlam ostatni kawaleczek chleba z basinym smaluszkiem
:(((

moze Basia podzieli sie na grupie tajemnica owego smalcu.!!!

Mechcia

1. Data: 2002-02-11 11:21:32

Temat: my chcemy (Re: )smalec Basi
Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> musze tutaj,na forum grupy oswiadczyc, ze:
> Basia robi najlepszy smalec na swiecie! (przepraszam moja kochana mame!)WIEM
> BO ZAJADALAM
> moze Basia podzieli sie na grupie tajemnica owego smalcu.!!!

no wlasnie... moze sie podzieli?... ;-)

J.

1. Data: 2002-02-11 14:43:37

Temat: Re: my chcemy (Re: )smalec Basi
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Trzcinska" <j...@s...pl> napisał w
wiadomości news:3C67A93C.3BA86E1A@supermedia.pl...

> no wlasnie... moze sie podzieli?... ;-)
>
> J.

Baska! [przywoluje Cie do porzadku!
no daj ten przepis.

Mechcia
bo jak nie to bedziesz musiala mi przyslac litrowy sloj tego cudenka! ja
pamietam ze przyprawy jakowes, ale ile, jak, gdzie i kiedy?

1. Data: 2002-02-14 09:33:39

Temat: Re: smalec Basi
Od: "wojtek lisowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu chyba jesteś sado-maso-niebiańsko-kucharzycą!!!!
Czekałem czekałem
Sam zrobiłem i od dwóch dni tylko smalec!
Mogę podać przepisik

Pozdrówka
Lisio

1. Data: 2002-02-14 09:40:01

Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtek lisowski wrote:

> Basiu chyba jesteś sado-maso-niebiańsko-kucharzycą!!!!

no... wlasnie :-(

> Czekałem czekałem
> Sam zrobiłem i od dwóch dni tylko smalec!
> Mogę podać przepisik

to podaj ;-)
i Basia tez niech poda, prosimy bardzo...

a my bedziemy testowac oba przepisiki ;-)

J.

1. Data: 2002-02-15 17:09:35

Temat: Re: smalec z przyprawami-pyszny
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Trzcinska" <j...@s...pl> napisał w
wiadomości news:3C6B85F1.1E4262A1@supermedia.pl...
> i Basia tez niech poda, prosimy bardzo...
>
> a my bedziemy testowac oba przepisiki ;-)
>
> J.

podaje przepis na smalec z przyprawami-palce lizac:

kawałek słoniny ok. 70 dag nalezy rozdrobnić - zmielic w maszynce,
drobniutko pokroic bądź zmłócić w malakserze ;-)
Wrzucic na gleboką patelnie bądź do garnka i na wolnym ogniu podgrzewać.
2 spore cebule drobno pokroic, na małą patelnię przełożyc trochę stopionego
tłuszczu i usmażyc na złoto cebulę.
Gdy słonina będzie stopiona i skwarki będą się rumienić dodać cebulę, 2
łyzki majeranku i po jednej łyzeczce tymianku i cząbru.
Ot i wsio, mozna też dodać łyżkę wegety, wtedy od razu smalec jest słonawy.

pychota

Mechcia

1. Data: 2002-02-18 04:02:13

Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: chyba to prawdziwe....
Date: 2/17/02 9:32 PM Eastern Standard Time
From: Sobowtor

Date: 2/17/02 5:56 PM Pacific Standard Time
From: MrufkaYY

Date: 2/17/02 8:51 PM Eastern Standard Time
From: Ziglomor

Niedorozwiniety komunisto ! Wroc skad przyjechales i nie bedziesz musial placic
miesiecznie do A.O.L.

A ty won do odrabiania racunkow

A ty prosze nadrob zaleglosci z pisowni jezyka polskiego.
No to mysle, ze teraz juz wszyscy wiedza co maja robic
______________________

Moja babcia dodawala do stopionej sloninki wtedy gdy skwarki zaczynaja dopiero
sie rumienic, drobniutko posiekana cebulke /surowa/ i starte na tarce, na
grubych okach, jablko /surowe/ do tego dodawala majeranek i lekko solila
doprowadzic calosc do zrumienienia. Na kilogram sloninki dwie cebule spore i
dwa spore jablka. Pyycha.
Mruwka

to moze ja to carpaccio z lososia?
Kolendra w Warszawia