mycie podłogi drewnianej

1. Data: 2006-01-21 14:18:13

Temat: mycie podłogi drewnianej
Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam podłogę mozaikę drenianą dębową. Próbowałam już wiele preparatów do
mycia podłóg drewanianych. Oczywiście wszystkie mysją ale nie zapewniają
połysku i zostawiają smugi.
Nie sprawdza sie Ajax, Sidolux i Pronto.
Co polecacie?

--
Malina i Michal

2. Data: 2006-01-21 19:06:24

Temat: Re: mycie podłogi drewnianej
Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bywala kiedys w sklepach "emulsja do zmywania parkietow" w ciemnych 0,5l
butelkach. Rozcienczalo sie ja z woda i szorowalo mozaike szczotka. Brud
zbieralam wilgotnym starym recznikiem, Podloga byla czysta, jasna, ale
sprawiala wrazenie wysuszonej. Pastowalam ja pasta z woskiem, (chyba
pałacowa) 2 -3 razy. Teraz mam polozony lakier i nie musze szorowac.

Pozdrawiam
Basia

3. Data: 2006-01-23 22:38:20

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> połysku i zostawiają smugi.
> Nie sprawdza sie Ajax, Sidolux i Pronto.

Używam Pronto do mycia drewna: http://tinylink.com/?3Z9Di92wdM
Czasami po zmyciu, niekoniecznie Pronto - może być szare mydło w płynie -
używam akrylowej pasty do podłogi f-my Samlux:
http://www.libella.com.pl/chemia/samlux.html. Super sprawa - nie trzeba
polerować.
Mam lakierowany parkiet.
Iwona

4. Data: 2006-01-24 08:48:57

Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi

dzieki za radę. Jeszcze dziś kupię i wypróbuję.

Pozdrawiam

Malina
Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dr3loa$4e6$1@news.onet.pl...