mydlarnia wawa

1. Data: 2003-03-15 14:34:02

Temat: mydlarnia wawa
Od: "andrzej" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie w warszawie jest mydlarnia podobna do tej na stronie
http://www.mydlarnia.wroc.pl/ ?
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-03-15 15:31:22

Temat: Re: mydlarnia wawa
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> gdzie w warszawie jest mydlarnia podobna do tej na stronie
> http://www.mydlarnia.wroc.pl/ ?
> Pozdrawiam.

moze nie dkonca podobny ale sklep z samym mydlem znajduje sie na pierwszym
pietrze galerii mokotow.

pozdrawiam
Julianna

1. Data: 2003-03-15 15:54:14

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" napisał w wiadomości
gdzie w warszawie jest mydlarnia podobna do tej na stronie
> http://www.mydlarnia.wroc.pl/ ?

Hej!
Stoisko z takimi właśnie mydłami widziałam w Woli Park, na korytarzu na
parterze, w takim wolno stojącym "straganiku".
A mydełka rzeczywiście wyglądają i pachną super!

Pozdrawiam, Pola

1. Data: 2003-03-15 17:45:22

Temat: Odp: mydlarnia wawa
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: moze nie dkonca podobny ale sklep z samym mydlem znajduje sie na pierwszym
: pietrze galerii mokotow.

Nazywa się Sense Philosophy i faktycznie jest zblizony do Mydlarni
lokalizacja: I p. sekcja P2
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-15 22:06:32

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> moze nie dkonca podobny ale sklep z samym mydlem znajduje sie na pierwszym
> pietrze galerii mokotow.

oj, bylam tam dzis i kupilam sobie kadzidelka: wisniowe, cytrynowe i
mandarynkowo-grejpfutowe:) a obok tez jest super sklepik, tylko nie
pamietam, jak sie nazywa...tez ma mydla, pachnace wody do zelazka,
kadzidelka i takie tam.

1. Data: 2003-03-16 08:21:03

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> a obok tez jest super sklepik, tylko nie
> pamietam, jak sie nazywa...tez ma mydla, pachnace wody do zelazka,
> kadzidelka i takie tam.

juz sobie przypomnialam: l'occitane:) naprawde warto do niego zajrzec

1. Data: 2003-03-16 11:22:33

Od: "andrzej" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze nie dkonca podobny ale sklep z samym mydlem znajduje sie na pierwszym
> pietrze galerii mokotow.
aaaa...faktycznie :) teraz sobie przypomnialem.Zawsze przechodzilem obok i
nigdy nie wchodzilem do srodka :),ale teraz zajrze :) .
Pozdrawiam.

"Pupa" - chwalę
Puder dla mieszanej cery
rzęsy