myje zęby wystające z gęby

21. Data: 2007-02-11 08:16:08

Temat: Re: myje zęby wystające z gęby
Od: "AnnaM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asiczka" <a...@n...mx> napisał w wiadomości
news:eq53vr$r26$1@inews.gazeta.pl...
> Szkoda ze Elmex nie ma czegos wybielającego.

Elmex nie ma ale jest Elgydium dla zebow wrazliwych.(bialo- zielone
opakownaie). Polecila mi to moja dentystka gdy labidzilam, ze elmex nei
wybiela. No i juz kilka pieknych lat uzywam i zeby sa biale i nie cierpia.
Jest jeszce plyn do plukania ust, Listerine. Tez z polecenia mojej
dentystki.:)
=====
annaM

22. Data: 2007-02-12 20:43:30

Temat: Re: Re:OT myje zęby wystające z gęby
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przynajmniej nie obnoszę się z bezczelnym "27" w adresie mailowym :P :)))

Nigdy nie twierdzilam, ze moje "27" ma cokolwiek wspolnego z wiekiem :-)

> Ehhh, zaczynałam na tej grupie jako młoda, bezzmarszczkowa i trwoniąca
kasę na
> dziewięćdziesiąty cień do powiek smarkula, a teraz jedyne co mnie
interesuje to
> pasta do zębów.

...i Mustela ;-P

Pozdrawiam
ISIA

kredka do oczu
Zmysłowa suknia ślubna w kolorze ecru o połowę taniej.
wampir
gdzie w Wawie próbki Unifiance?
Wrocław-Tresor Lancome