Re: [n] Re: Fucking FAQ

From: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: [n] Re: Fucking FAQ
Date: Wed, 23 Oct 2002 21:44:43 +0200

Użytkownik "myszor" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:ap6smn$7kh$1@news2.tpi.pl...

> Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
> wiadomości news:ap69k4$s7b$1@news.tpi.pl...

> do
> Tak?
> A gdzie to znalazłeś w opisie tamtej grupy, bo nie mogę się doczytać.

Cytuję:
<cit.>
pl.soc.edukacja.szkola Szkola i jej uzytkownicy - uczniowie.

TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

Wymiana wiadomosci, zadan, pytan, prac, uwag...

Tutaj znalazlyby miejsce tematy typu "zadanko - kto zrobi?", lub "Jak
napisac to wypracowanie?".
</cit.>

Pytanie typu: "Kto sprzeda pracę licencjacką?" choć dla mnie moralnie
nieobojętne, można chyba podpiąć pod sformułowanie: "zadanko - kto zrobi?"

RomanS