Re: n-l dyplomowany

From: fantomasz <f...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: n-l dyplomowany
Date: Wed, 27 Jul 2005 22:40:53 +0200

Dnia Tue, 26 Jul 2005 19:42:21 +0200, Małgorzata Chrapowicka napisał(a):

> Na początku sierpnia mam rozmowę kawlifilacyjną na nauczyciela
> dyplomowanego. O co najczęściej pyta komisja?

Wybacz, Małgosiu, ale Twoje pytanie byłoby sensowne, gdyby w tym kraju
działała jedna jedyna rzeczona komisja. A tak...
Z doświadczenia mojego i koleżeństwa z RP:
- metody pracy (preferowane)
- program autorski
- ewaluacja działań własnych
- udzial w mierzeniu jakości pracy szkoły
- pomiar dydaktyczny
etc.
Dyplomowany f.
--