na 95% to pimpuś :))

321. Data: 2010-05-19 16:03:48

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
news:6bff3a77-ded2-4dc7-ae7d-4f169102861d@e21g2000vb
l.googlegroups.com...
On 19 Maj, 17:46, Magdulińska <m...@o...pl> wrote:

>Magda - on juz ma za swoje, a wszystko co ponad to
>zaczniemy robić, by go pognębić
>(choćby i nawet to do niego nie docierało z racji stanu psyche)
>to już tylko o nas świadczy.
>Niestety...tyle w tym temacie.

Jak myślisz, czy Ender jest w stanie się przyznać do tego, że coś nie tak z
jego psyche,
czy dalej z uporem maniaka będzie się tu narażał na zniszczenie swojego
życia prywatnego
- dalej prowokując swoją obecnością w usenecie ?

Uważasz, że powinniśmy 'na serio' przylepić mu łatkę 'człowiek ciężko chory,
nie wie,
co czyni' i na tej bazie złagodzic traktowanie ? Bo póki nie dostanie takiej
łatki,
to mu się po prostu należy od usenetowców ;) - dla zasady ;)

Normalny człowiek w takiej sytuacji włącza mechanizmy samozachowawcze
- i uderza w pojednawczy ton, np. przeprasza i prosi, by sytuacji nie
wykorzystywać
i by uszanować jego prywatnosć - po czym się wycofuje.

A on tu naparza równo dalej, wali sciemę za ściemą ...

Czyli chory, niepoczytalny ? Tak go traktować ?

322. Data: 2010-05-19 16:06:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 18:03:48 +0200, zazółcon napisał(a):

> [...]
>
> A on tu naparza równo dalej, wali sciemę za ściemą ...
>
> Czyli chory, niepoczytalny ? Tak go traktować ?

A Ciebie jak?

323. Data: 2010-05-19 16:07:55

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 18:03, zazółcon <z...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> A on tu naparza równo dalej, wali sciemę za ściemą ...
>
> Czyli chory, niepoczytalny ? Tak go traktować ?

Sorry redi, dla ciebie nie mam zdania ... nie lubię być lekceważona ;)

iza

324. Data: 2010-05-19 16:14:27

Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

> Sorry redi, dla ciebie nie mam zdania ... nie lubię być lekceważona ;)

Sieę przejęłaś tym Enderem - a zobacz, on ciągle sam napędza tę sytuację ;)
Twoje apele na wiele się nie zdadzą ;)
To jego obnażenie rozbudza oczekiwania - bardzo wiele osób liczy na to, że
pod tą 'scianą' Ender wykaże w końcu jakieś elementy ludzkiej normalności
A jak nie - to nic go już nie uratuje ...
;)

Zdrówko

325. Data: 2010-05-19 16:17:43

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 17:58, Izabela pisze:

> Oj Magda Magda... nie znasz ty pojęcia
> wdzięczność...ale.. daj ci Boże zdrowie.
>
> iza

A dziękuję, dziękuję - zdrówko jak najbardziej każdemu się przyda.
Tobie też życzę dużo, dużo, dużo zdrowia.

326. Data: 2010-05-19 16:19:29

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 17:53, Magdulińska pisze:

> [...]
> A na appm STranger na nikogo nie polował - wręcz przeciwnie....
> Pewne kobiety same by mu chętnie w spodnie weszły - Czytaliśmy razem
Poprawka - maił być ubaw po pachy

327. Data: 2010-05-19 16:22:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
On 19 Maj, 17:46, Magdulińska <m...@o...pl> wrote:

>ok - ale nawet więźniów skazanych na śmierć
>traktuje sie do końca z godnością - nie zapominajmy, ze ponoć
>jesteśmy cywilizowanymi ludźmi.
>Wklejanie w newsa 4 linki jego podobizną
>nie jest... zbyt człowiecze - nieprawdaż?

Ale co Ty sugerujesz?

328. Data: 2010-05-19 16:24:55

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:cfe75c9d-0654-4cf2-8f99-61be31434f24@
f14g2000vbn.googlegroups.com...

> Sieę przejęłaś tym Enderem - a zobacz, on ciągle sam napędza tę sytuację ;)
> Twoje apele na wiele się nie zdadzą ;)

Chorujesz na domysły mój drogi - nieodłączny atrybut inform. jak
widzę.
Zżera cie ciekawość o co tez mi chodziło, ze sie
tak przejełam jego zdemaskowaniem przez Przemka
... a ponieważ nie podłączam się do nagonki
to resztę historyjki sobie dopowiedziałeś..Oj! biednyś ;)

> To jego obnażenie rozbudza oczekiwania - bardzo wiele osób liczy na to, że
> pod tą 'scianą' Ender wykaże w końcu jakieś elementy ludzkiej normalności

Taa? Ja tego nie wydedukowałam...musi czytasz to białe
miedzy wierszami

> A jak nie - to nic go już nie uratuje ...
> ;)
>
> Zdrówko

Tobie sie przyda mój drogi...boś sfrustrowany
niemożebnie, co przejawia się między innymi
chęcią odwetu - medice, cura te ipsum ;)

iza

329. Data: 2010-05-19 16:29:35

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 17:36, Izabela pisze:
> [...]
801316b6/Piotr/Ka...

Kalamajski:http://www.goldenline.pl/piotr-kalamajski
http://www.plaxo.com/directory/profile/167504211759/
801316b6/Piotr/Ka...

> A ty skąd stranger nauczyłeś sie tego
> rodzaju ''merytorycznej argumentacji'' od imigr.
> z s.c.p ?
> Lubisz kopać leżącego/ chorego człowieka ?

Zaraz tam kopać leżącego. Gdyby pimpuś siedział cicho, a nie obrażał
Magdę i mnie to bym nic na niego więcej nie pisał na grupie.
A typek zamiast przeprosić wszystkich których posty pokasował i przyjąć
postawę pojednawczą to z zapałem gryzie dalej.

> No przecież najlepsze lekarstwo na niego
> to bojkot - zapoczątkuj może ten trend.
> On tym co zrobił jest u wielu spalony na zawsze, ale
> to nie znaczy, ze jego wizerunkiem można
> __pamiętliwie__ se
> gębę wycierać - każdy już wie jak wygląda.

W porządku, masz sporo racji. Chciałem mu tym uzmysłowić jego
postępowanie, bo cały czas brak refleksji i poczucia winy z jego strony.

> Ja ci powiem w tajemnicy, ze wielu
> czeka podobny los umysłu, zapewniam...wiesz jak jest. ;)

Ja nie wiem, ale skoro Ty wiesz jak jest to widocznie że wiesz :)

Wiesz Aszi, ja w sumie rozumiem dlaczego go tak bronisz. On akurat
twoich żadnych postów nie skasował, ani Cie osobiście nie obrażał.
A tak przy okazji to Ty mu napisałaś dedykowany wiersz miłosny w poście
o temacie zbliżonym do: "Enderowi mojej największej usnetowej miłości"

STranger

330. Data: 2010-05-19 16:30:53

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 18:22, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w
wiadomościnews:6bff3a77-ded2-4dc7-ae7d-4f169102861d@
e21g2000vbl.googlegroups.com...

> Ale co Ty sugerujesz?

Sugeruje tylko to, ze ja też lubię
pojechać po kimś jak zasłuży, a on
zasłużył bezdyskusyjnie, ale..
Co za dużo to i świnie nie stawi.
Reasumując..
Człowieczeństwo własne mierzy się
sposobem w godnym traktowaniu tych, którzy
również teoretycznie na to nie zasługują.

iza

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...
Menda pimpuś kasuje posty innych