na 95% to pimpuś :))

341. Data: 2010-05-19 17:52:34

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 18:48, Izabela pisze:

> Nie odzywajcie się do niego, a zapewniam, ze
> przestanie nipokoić wasz miłość i jedność
> w związku. Sporo syfu samiście sobie tu zrobili - czyż nie?

Tu masz Dziewczę Drogie odpowiedź na wszystkie pytania:
http://demotywatory.pl/620672

342. Data: 2010-05-19 17:53:54

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 19:50, Izabela pisze:

> To mrugnięcie absulutnie NIC nie znaczyło
> Było jedynie kropka ''nad i'' do hehe ;)
>
> iza

Przecież wiem o tym doskonale. Nie tłumacz się.

343. Data: 2010-05-19 18:01:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> Bo moim skromnym zdaniem, to babki bardziej
> boli oszukańczy wizerunek jego jako adonisa, poprzez, który
> siłą rzeczy i masowym wpływam wdzięczyłyśmy
> sie do niego jedna przez drugą.(w moim przypadku
> w grę wchodził jeszcze inny czynnik)

Szukałaś męża ;) ?

--

Paulinka

344. Data: 2010-05-19 18:12:55

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 19:52, Magdulińska <m...@o...pl> wrote:

> Tu masz Dziewczę Drogie odpowiedź na wszystkie
pytania:http://demotywatory.pl/620672

Bardzo się ciesze z twojego szczęścia, czego
dowód nie raz dałam wam obojgu-
ostatnio po twoim pożegnaniu na grupie.
Twój problem Mada
polega na tym, ze za bardzo obnosisz się
z prywatnością w tym z ta niezbyt chlubną
i to kiedyś odegra się na tobie.
Nie mówię tego złośliwie.
Bo jeśli nawet Twój partner podobał mi sie kiedyś
jako mężczyzna(nic mnie z nim nie łączyło),
nie będąc jeszcze twoim partnerem to
nie znaczy, że jest tak nadal i nie znaczy, że ze złośliwością
i ''siłą wodospadu'', musisz mi wypisywać dogryzki.
Ja moge ewidentnie go lekceważyć,
co zresztą dotąd robiłam - mnie nie zależy.
Twoja postawa wobec mnie nie jest fer.
No co tu kryć, dobra z ciebie kobita, ale złośliwa to
ty jesteś jak mało kto, czego popis nie raz tu dałaś
po sprzeczce z st.

I żeby było jasne.

Mnie twój stranger NIE INTERESUJE.
I to sie nie zmieni_NIGDY!
Jednak wam... życzę szczęścia,
bo na siebie zasługujecie i pasujecie do siebie.

eot
iza

345. Data: 2010-05-19 18:13:42

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 20:01, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Szukałaś męża ;) ?
>
> --
>
> Paulinka

hehe ojca ;)

iza

346. Data: 2010-05-19 18:20:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> hehe ojca ;)

Dla dziecka czy dla siebie, lubię jasne sytuacje ? ;)

--

Paulinka

347. Data: 2010-05-19 18:23:30

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 20:20, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Dla dziecka czy dla siebie, lubię jasne sytuacje ? ;)
>
> --
>
> Paulinka

Dla nieżyjącej stryjenki siostry szwagra syna córki ;)

iza

348. Data: 2010-05-19 18:25:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> Dla nieżyjącej stryjenki siostry szwagra syna córki ;)

Chciałaś takie kuku własnej rodzinie zrobić? 8-O

--

Paulinka

349. Data: 2010-05-19 18:29:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 20:12, Izabela <o...@o...eu> wrote:

> Twój problem Mada
> polega na tym, ze za bardzo obnosisz się
> z prywatnością w tym z ta niezbyt chlubną
> i to kiedyś odegra się na tobie.

Powiedzialas tu cos bardzo istotnego.
Cos, o czym zapomnial tworca ostatniego
zamieszania.
Siec NIE JEST anonimowa.
Dlatego, bedac swiadomym mozliwosci
konfrontacji w realu, warto tworzyc tu
takie byty, ktore nie zaszkodza ani komus,
ani nam samym.

Pozdrawiam.

350. Data: 2010-05-19 18:35:35

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 20:29, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> Dlatego, bedac swiadomym mozliwosci
> konfrontacji w realu, warto tworzyc tu
> takie byty, ktore nie zaszkodza ani komus,

Zgadzam się. Nie mniej nie oznacza to,że
"pławienie się w chwale zwycięstwa nad
ta osobą i jej problemem" poprzez rozpowszechnianie/powielanie
jego autentycznej
podobizny z autentycznymi danymi
jest ludzkie, etyczne
i właściwe.