na chorobsko

1. Data: 2002-01-14 11:43:08

Temat: na chorobsko
Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze soczek malinowy z herbatka, mleczko z miodzikiem (inni jeszcze
dodaja czosnek do tego), chlebek z czosnkiem, cieplu rosolek...

ale co jeszcze ??

CO wy aplikujecie sobie, kiedy wasze husteczki protestuja? a gardlo
wysiada??/

Pozdr.
Marta

1. Data: 2002-01-14 11:50:43

Temat: Re: na chorobsko
Od: "Niunia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> ale co jeszcze ??
>
> CO wy aplikujecie sobie, kiedy wasze husteczki protestuja? a gardlo

Polecam herbatkę z sokiem z pigwy to cos niby cytrynka ale lepsze
zdecydowanie ;o)
Niunia

1. Data: 2002-01-14 11:54:18

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

kogel mogel z mlekiem goracym
cebula + czosnek + cukier - do sloika, pomieszc.. po godzinie gotowe do
picia :)
jak ktos czosnku nie lubi to wystarczy cebula

iza
GG 879972

1. Data: 2002-01-14 13:06:21

Od: "Niunia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1ug8j$49p$...@n...tpi.pl...
> [...]
>

> ale co jeszcze ??
>
> CO wy aplikujecie sobie, kiedy wasze husteczki protestuja? a gardlo

Zapomialam dodac ze dobrze robi oklad z cieplej piersi ;o)

1. Data: 2002-01-14 18:53:46

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale co jeszcze ??
> CO wy aplikujecie sobie, kiedy wasze husteczki protestuja? a

Ja potępiony alkoholik proponuję :
1. do półlitrowego kubka wlać szklankę Herbatki z cukrem cytryną i
szczyptą imbiru dolać słuszną porcję rumu - ok. 200-250ml
wypić na gorąco i położyć się do łóżka w dresie i nie wychodzić
do rana
2. zagotować szklankę wody, dodać 3-4goździki, szczyptę gałki,
cynamonu, imbiru, cienko skrojoną skórkę z cytrynygotować 15-20
minut dodać ok. 1/3 szklanki miodu, gotować jeszcze 10-15 minut
zbierając szumowiny, odstawić, przecedzić przez gęste płótno
(filtr od kawy zatka miód), albo kilkakrotnie złożoną gazę.
3. jak trochę przestygnie dolać 100ml spirytusu dokładnie
wymieszać
i spożywać najlepiej na ciepło przed snem

pozdr.Alex
metody te stosuję często i raczej jestem zdrowy

1. Data: 2002-01-15 05:35:29

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem ze soczek malinowy z herbatka, mleczko z miodzikiem (inni jeszcze
> dodaja czosnek do tego), chlebek z czosnkiem, cieplu rosolek...
>
> ale co jeszcze ??

Odkrylam ostatnio,ze goraca herbata z cynamonem solidnie
rozgrzewa,przetestowalam to kilka razy i dziala,wiec moze pomoze?:)

Ojciec robil mi zawsze ohydny syrop z cebuli-krazki cebuli przesypywal w
sloiku spora iloscia cukru,po 2-3 dniach syrop nadawal sie juz do
wmuszania.Nie lubilam go strasznie,ale przyznaje,ze dzialal.I z mleczy
chyba tez sie robilo cos na gardlo,ale nie pamietam,wiec nic sobie za to
uciac nie dam ;)

Duzo zdrowia zycze :)

--
Tib

"mamo pomurz chomik uciekl"

"Welcome to Rivendell, mister Anderson."

ICQ 86181173
GG 1287619

1. Data: 2002-01-15 10:21:39

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niunia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zapomialam dodac ze dobrze robi oklad z cieplej piersi ;o)

ja znam z mlodej piersi :)))

ale dziekuje :)))

Marta

1. Data: 2002-01-15 10:22:34

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

wszystkim za porady, postaram sie wszystkiego wyprobowac, ale najpierw musze
zakupic gozdziki, rum, imbir :)) a wtedy bede mogla szalec :))

Pozdrawiam goraco
Marta

1. Data: 2002-01-16 04:49:46

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Ohydny syrop z cebuli i cukru ale dziala.
a dawniej mowilo sie, ze dla kobiet doskonaly jest RUMIANEK:
"Wypic RUM a potem nich JANEK porypie i bedzie po grypie"

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2002-01-16 11:53:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niunia napisala:

> Polecam herbatkę z sokiem z pigwy to cos niby cytrynka ale lepsze
> zdecydowanie ;o)

Sok z jagódek czarnego bzu.

Krycha

kopytka