na mianowanego

1. Data: 2003-07-01 10:41:06

Temat: na mianowanego
Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzymajcie wszyscy kciuki, jutro o 12.00 mam rozmowe:). Zainteresowanym
moge powiedziec co bylo. Pozdrawiam innych jeszcze przed mianowaniem. Sylwia

2. Data: 2003-07-01 11:24:57

Temat: Re: na mianowanego
Od: Rasmi <r...@z...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

> Trzymajcie wszyscy kciuki, jutro o 12.00 mam rozmowe:). Zainteresowanym
> moge powiedziec co bylo. Pozdrawiam innych jeszcze przed mianowaniem.
> Sylwia

Trzymam kciuki i zycze powodzenia.
--
Rasmi

3. Data: 2003-07-02 08:31:56

Od: "Gregory" <g...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
i czekamy na opinie :)

--
GregorY200

4. Data: 2003-07-03 08:41:30

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gregory napisał:

> witam.
> i czekamy na opinie :)

Było bardzo miło. KOmisja składala sie z mojej dyr., przdstawiciela
miasta, 3 ekspertów i przedstawiciela ZNP. Na poczatku miałam
opowiedziec o tym co zrobiłam, pozniej zadawali mi pytania. Pytali czy
jako wych. spotkałam sie z wagarami i jak ten problem rozwiazalam, jaka
ksiazke poleciłabym młodemu wychowawcy, w jaki celu organizuje wyjscia
do kina i teatru, jak angazuje uczniow w rózne działania na rzecz
szkoly, co jest podstawa do tworzenia wewnatrzszkolnych systemow
oceniania . Mówiłam tez o pracy z uczniem zdolnym i mniej zdolnym( ja
akurat mam nauczanie indywudualne i dyslektyka, wiec bylo o czy mowic).
Trwało to prawie 30 min, wyszłam na chwiel , zaraz mnie zawołali
usciski, gratulacje i po wszystkim:). Oprócz teczki złozonej wczesniej
na rozmowe przyszłam ze swoja teczke, oni ja sobie poogladali i pozniej
ja zabrałam. Było dobrze:) Jestem juz po wszystkim:) I od wrzesnia dalej
bede uczyc polskiego, moze od nauczyciela mianowanego ta wiedza bardziej
do nich przemówi ;) ;) Pozdrawiam wszystkich oczekujacych i trzymam
kciuki. Sylwia

5. Data: 2003-07-07 05:58:37

Od: "Gregory" <g...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja Zona miala to w piatek. Przez przypadek rozladowala "stresujaca"
sytuacje: usiadla naprzeciw komisji i mowi:to moze ja najpierw zaprezentuje
swoja teczke - a przewodniczaca komisji: a moze najpierw ja przedstawie
komisje?
podobno wszyscy byli "polani" ze smiechu....
po 15 minutach bylo po wszystkim.
--
GregorY200

matura w alt?