[na prosbe] malowanie oczu

1. Data: 2005-04-26 16:48:39

Temat: [na prosbe] malowanie oczu
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedys przy okazji innego watku poproszono mnie o opisanie jak maluje oczy,
a najlepiej z foto dokumentacja. Pod adresem
http://zazula.olympusclub.info/uroda/kurs.html mozecie cos takiego zobaczyc
:)

Zazula

1. Data: 2005-04-26 21:07:35

Temat: Re: [na prosbe] malowanie oczu
Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO najładniejsze oko to numer 1 ;)))
BTW fajny instruktaż. Przydałoby się więcej takich, z innymi typami
makijażu.
Pozdrawiam
Kroofka

1. Data: 2005-04-26 21:20:21

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> IMO najładniejsze oko to numer 1 ;)))

I mnie sie tak na poczatku wydawalo dopoki nie obejrzalam caloksztaltu.
Bylam lekko przerazona patrzac na tak mocno umalowane oko, ale kiedy
zobaczylam jak wyglada na Zazuli, zmienilam zdanie. Naprawde slicznie
zrobiony i - przedw wszystkim - dopasowany do zazulowej urody makijaz.
Zazdroszcze zdolnosci:)

Kaska

1. Data: 2005-04-26 21:22:30

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bylam lekko przerazona patrzac na tak mocno umalowane oko, ale kiedy
> zobaczylam jak wyglada na Zazuli, zmienilam zdanie.

No tak
napisalam wlasciwie, ze na Zazuli ladnie wyglada jej oko :)
Chodzilo mi o makijaz
Za pozno na taka mlodziutka Skakanke jak ja :) :P

Kaska

1. Data: 2005-04-26 21:31:27

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kroofka wrote:
> IMO najładniejsze oko to numer 1 ;)))
> BTW fajny instruktaż. Przydałoby się więcej takich, z innymi typami
> makijażu.

Jak bede miala cierpliwosci rano do robienia fotek po kazdym etapie [i
zajecia na 13] to bedzie wiecej :)

Zazula

1. Data: 2005-04-26 21:51:00

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> [...]
> napisalam wlasciwie, ze na Zazuli ladnie wyglada jej oko :)
> Chodzilo mi o makijaz
> Za pozno na taka mlodziutka Skakanke jak ja :) :P

Zrozumialam :)

Zazula

1. Data: 2005-04-27 07:00:03

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
oczy,
> a najlepiej z foto dokumentacja. Pod adresem
Na moje szczęście trzy czwarte dziewczyn nie umie się w ogóle umalować, więc
nie wstyd mi wychodzić na ulicę w makijażu. Gdyby większość umiała się
umalować tak jak Ty to nie wiem czy odważyłabym się nawet na nałożenie tuszu
do rzęs. :))) Gratuluję zdolności i czekam na więcej!

Pozdrawiam,
sealpup w inspirowanym makiijażu w kolorze brudnego różu :)

1. Data: 2005-04-27 07:36:22

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

oczy,
> a najlepiej z foto dokumentacja. Pod adresem
A ja już myślałam, że tylko ja tak "mocno" maluję oczy... większość kobiet z
mojego otoczenia używa tylko tuszu lub tuszu i cieni w kolorach od jasnego
różu, przez liliowy fiolet do beżów, ew. jasnych brązów.
A najprzyjemniejsze jest to, że metoda też prawie identyczna;-)
Ale dzisiaj minimalistycznie. Tylko tusz i czarna kredka.

hiver

1. Data: 2005-04-27 09:44:29

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zazula napisał:
> [...]
>
> Kiedys przy okazji innego watku poproszono mnie o opisanie jak maluje oczy,
> a najlepiej z foto dokumentacja. Pod adresem

Dzięki, z przyjemnością obejrzałam :-)
Do kompletu mi brakowało tylko zdjęcia twarzy przed makijażem.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2005-04-27 09:54:49

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):
> Jak bede miala cierpliwosci rano do robienia fotek po kazdym etapie [i
> zajecia na 13] to bedzie wiecej :)

Zazula, pomysl swietny, oko rowniez...IMO jesli obrysowalabys usta dosc jasna
kontorowka (przy tak wyrazistym oku to przynajmniej w wersji dziennej usta
troszke jasne winny byc, prawda?), lekko wychodzac poza kontur, to nie
opedzialabys sie od adoratorow :)

zdrowki
hania, co dzis ma oczeta okropnie podraznione od soczewek kont. i jedynie
marzy o ich makijarzu...

dwie rzeczy....
książki
zaskorniki, malutkie pryszcze i sucha skora : /
(Wrocław) - Pan Krzysiek z salonu VIP
Samoopalacz czy solarium?-co lepsze