na równi

11. Data: 2005-10-25 08:14:27

Temat: Re: na równi
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fesiek" :

> Przypuszcam, że rodzice nie zmuszali ich batem tylko w jakiś sposób
> przekonali, że będzie to dla nich dobre.
> Sam się pytam dzieci dlaczego są ministrantami.

Nie chodzi o to, że rodzice są przekonani, ale że należy przekonać dzieci,
co bywa na prawdę trudne.
Jeśli rodzice ich nie przekonają - to Ty na prawdę nie masz wiele do roboty.
To wtedy już lepiej przekonać rodziców aby dali sobie (przynajmniej na
razie) spokój ze swoimi ambicjami ulokowanymi w dziecku.

> Ale nie powiesz mi chyba, że jak sami wybrali klub sportowy to ich trener
> nie ma czasami powodu żeby ich przywołać do pożądku. Jeśli rzeczywiście
nie
> ma to gratuluję takich grzecznych i ułożonych dzieci.

Grzeczni i ułożeni to oni zdecydowanie nie są.
O ile jednak wiem to w czasie zajęć nie trzeba ich przywoływać do porządku.
Po prostu wyżywają się na samych zajęciach (intelektualnie, lub fizycznie) i
pasjonuje ich to.

Ale fakt że nie da się porównać bycia ministrantem z uczestniczeniem w
zajęciach sportowych (choćby to były szachy).

Znając temperament swoich chłopaków nigdy ich nie zachęcałam do bycia
ministrantami, chociaż sama jestem wierząca, oni też i byli namawiani przez
swojego księdza-katechetę.

Pozdrowienia.

Basia

12. Data: 2005-10-25 09:45:18

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał
| To od pożądać?
| Medice, cura te ipsum.
| Nie chciałabym, żeby moje dziecko pouczał ktoś, kto nie jest w stanie
| opanować zasad ortografii.

jak mniemam dyktando nauczyciel (mistrz? trener?) karate przeszedł
śpiewająco ? :>

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

13. Data: 2005-10-25 10:13:00

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> jak mniemam dyktando nauczyciel (mistrz? trener?) karate przeszedł
> śpiewająco ?

Nie słyszałam jak śpiewa, ale pisze ortograficznie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

14. Data: 2005-10-25 11:06:28

Od: "Fesiek" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To od pożądać?
> Medice, cura te ipsum.
> Nie chciałabym, żeby moje dziecko pouczał ktoś, kto nie jest w stanie
> opanować zasad ortografii.
> s i w a
Założę się, że ty też popełniłaś w życiu choć jeden błąd ortograficzny, a ja
nie życzę sobie by ktoś kto popełnia błędy ortograficzne pouczał mnie.
Daj se spokój z takimi tekstami.
A posłałaś dzieci do szkoły? Nauczyciele też popełniają błędy ortograficzne.
A pouczał cię kiedyś policjant (zakładając, że masz prawo jazdy i 100 000 km
za sobą)? On też popełnia błędy ortograficzne.
A twoja mama cię pouczała? Aha, ona nie popełniała błędów ortograficznych.
itd. itd.
Mój szef chyba mnie zwolni bo robię błędy ortograficzne.
Kaczyński, jak ty możesz dobrze rządzić naszym krajem, przecież jak byłeś
młody robiłeś błędy ortograficzne?Aha, teraz ich nie robisz bo masz
sekretarkę.
itd. itd.
Pozdrawiam.
Fesiek

15. Data: 2005-10-25 11:39:42

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fesiek" <F...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Daj se spokój z takimi tekstami.

Sobie.

> Mój szef chyba mnie zwolni bo robię błędy ortograficzne.

Najwyższy czas - w pracy się pracuje a nie szuka ukojenia na grupach
dyskusyjnych.

> Kaczyński, jak ty możesz dobrze rządzić naszym krajem, przecież jak byłeś
> młody robiłeś błędy ortograficzne?

No właśnie tez się zastanawiam.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

16. Data: 2005-10-25 11:44:45

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fesiek <F...@p...onet.pl> napisał(a):

> Założę się, że ty też popełniłaś w życiu choć jeden błąd ortograficzny,

I nie pyszczę jak się mnie poprawia.

> a ja
> nie życzę sobie by ktoś kto popełnia błędy ortograficzne pouczał mnie.

No strasznie mi przykro. Na Twoim miejscu zastanowiłabym się nad
automatyczną korektą postów, już przy "więkrzości", którą byłeś
uprzejmy nas tu uszczęśliwić.

> Daj se spokój z takimi tekstami.

To prośba?

> Mój szef chyba mnie zwolni bo robię błędy ortograficzne.

Ja bym Cię zwolniła za to SE i brak zdolności pedagogicznych.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

17. Data: 2005-10-25 13:27:31

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fesiek" <F...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kaczyński, jak ty możesz dobrze rządzić naszym krajem, przecież jak byłeś
> młody robiłeś błędy ortograficzne?

To ze nie bedzie dobrze rzadzil to wiadomo z gory, czy robi bledy
ortograficzne czy nie:-)

Marta

18. Data: 2005-10-25 13:46:39

Od: Nela Młynarska <nela@se(_)curity.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-10-25 15:27:31 +0200, "Marta W." <m...@o...pl> said:

> Użytkownik "Fesiek" <F...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> To ze nie bedzie dobrze rzadzil to wiadomo z gory, czy robi bledy
> ortograficzne czy nie:-)

Zaraz zaraz ... a kto widział, że robił? Pomówienia? Oszczerstwa? Pod adresem
prezydenta? Panie Fesiek ... A fe.

Pozdrawiam,
Nela

19. Data: 2005-10-25 14:22:33

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Młynarska" <nela@se(_)curity.pl> napisał w wiadomości

> Zaraz zaraz ... a kto widział, że robił? Pomówienia? Oszczerstwa? Pod
adresem
> prezydenta?

A znasz kogoś, kto NIGDY nie zrobił ;))))

20. Data: 2005-10-25 14:33:00

Od: Nela Młynarska <nela@se(_)curity.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-10-25 16:22:33 +0200, "Elske" <k...@n...o2.pl> said:

> Użytkownik "Nela Młynarska" <nela@se(_)curity.pl> napisał w wiadomości

> byłeś

> A znasz kogoś, kto NIGDY nie zrobił ;))))

A czy ja mówię, że znam? Jednakowoż w państwie prawa, winę należy
udowodnić. ;-)

A poza tym, napisane było:

Czyli nie "zrobiłeś" lecz "robiłeś" co wskazuje na pewną systematyczność.
I "w młodości" co świadczy o wieku ... wskazującym na szkołę średnią,
bądź koniec podstawówki. A przy tych kryteriach, to byłabym w stanie
pokazać wielu, co nie robili, choć czasem zdarzyło im się zrobić.

Pozdrawiam,
Nela

polećcie stronę lub książeczkę...
szpara pomiędzy jedynkami
wallace i gromit?
"bylo sobie zycie"
Szukam tytułu książki - może ktoś zna..?