nabłyszczenie włosów

1. Data: 2003-05-15 09:13:38

Temat: nabłyszczenie włosów
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

znacie jakis preparat do włosów prostych, który by ładnie nabłyszczał?
wiem ze sa lakiery nabłyszczające, brylantyna, zele nabłyszczające, ale
moze jest cos w płynie co mozna nałozyc an wilgotne włosy i dopiero
suszyc? nie cierpie miec lakieru i innych badziejstw na wlosach..no
chyab ze jest jakis lakier kompletnie nie utrwalajacy tylko
nablyszczający?
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-15 09:21:04

Temat: Re: nabłyszczenie włosów
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> znacie jakis preparat do włosów prostych, który by ładnie nabłyszczał?

Szampon brzozowy z Polleny Evy. Wydaje sie prymitywny ale po kilku myciach
napewno zauwazysz efekt. Stosowałam tez mleczko TAFT (zielona buteleczka),
ktore naklada sie na mokre wlosy i potem suszy. Włosy faktycznie sie
błyszczały ale niestety po tym wynalazku bardzo szybko sie przetłuszczały :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-05-15 09:30:01

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie jakis preparat do włosów prostych, który by ładnie nabłyszczał?

Polecam bardzo nabłyszczacz w sprayu firmy Goldwell... Jest to preparat
przeznaczony właśnie do nabłyszczania - jego przeznaczeniem nie jest
utrwalanie włosów - więc absolutnie ich nie skleja... Pieknie nabłyszcza i
ma przyjemny zapach. Polecam! Kosztuje nieco ponad 30 zł.

Pozdrowionka

Nikita

1. Data: 2003-05-15 09:30:31

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> utrwalanie włosów - więc absolutnie ich nie skleja... Pieknie nabłyszcza i
> ma przyjemny zapach. Polecam! Kosztuje nieco ponad 30 zł.
ciut drogawo jak dla mnie , ale kto wie?:) czy któraś z grupowiczek z
Krakowa sie gdzeis na niego nadziała?
a na długo wystarcza?
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-15 09:45:56

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a na długo wystarcza?

Na caly okres przydatnosci do uzycia - min 1 rok.

1. Data: 2003-05-15 10:50:16

Od: "Ewa Witkowska" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie jakis preparat do włosów prostych, który by ładnie nabłyszczał?

Jesli chcesz cos taniego i sprawdzonego to uzywaj soku z cytryny do plukania
wlosow, rozciencz pol soku z cytryny z woda i splucz tym wlosy po myciu.
Gwarantuje za po 3 myciu zobaczysz jakie nas lsniace wlosy.

ewa

1. Data: 2003-05-15 11:04:39

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał:

> znacie jakis preparat do włosów prostych, który by ładnie nabłyszczał?

A ja Ci polecam GLOSS SERUM - serum nabłyszczajace do finalnego podkreślenia
fryzury, Welli z linii High Hair.
Ładnie nabłyszcza włoski, zapobiega elektryzowaniu się i podkreśla kolor.
Kosztuje chyba niecałe 40 zł. Kupisz go w salonach fryzjerskich pracujących
na Welli lub w sklepach z art. fryzjerskimi.

________
sheba 19

1. Data: 2003-05-15 11:23:58

Od: "annais" <a...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

sheba20 wrote:

> [...]
> kolor. Kosztuje chyba niecałe 40 zł. Kupisz go w salonach
> fryzjerskich pracujących na Welli lub w sklepach z art. fryzjerskimi.

W jakiej postaci jest ten nablyszczacz? Pianka, sprey czy moze jeszcze cos
innego?
pozdr.
Ania

1. Data: 2003-05-15 11:32:25

Temat: Re: nabłyszczenie włosów => fluid taft - zielony chwalę :-)
Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

a propos mleczka Taft w zielonej butelce (tzw. fluid do włosów)

zasadniczo miał służyć sprawianiu by włosy stały się bardziej puszyste i
owszem działa (włosy lepiej się układają i jest ich "więcej" a jako, ze mają
tendencję do falowania i skręcania po pognieceniu to bardzo mi fluid
odpowiada)
O błyszczeniu nie myślałam, ale fakt, ze i ten efekt zauwazyłam!

Jest to pierwszy preparat jaki kupiłam na "puszystość" włosów i jaki
faktycznie tak na włosy zadziałał. A o lśnięciu nie marzyłam nawet bo mi się
te dwie sprawy gryzły (wolałam puszyste).. a jednak. A! Jest wydajny.
Nie polecam natomiast wody do włosów kręconeych Loreala (zielona butelka
"Curly Hair") - u mnie zero efektu skręcenia i puszystości a tylko wlosy
jakieś takie obce ;-)

Fluid kupiłam w Carrfour W-wa Wileńska za 11,9 zł. (w sklepie koło pracy
kosztuje... 17,50zł. - chyba kogoś pokręciło)

M.

1. Data: 2003-05-15 12:08:49

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annais" <a...@b...ids.pl> napisał:
> W jakiej postaci jest ten nablyszczacz? Pianka, sprey czy moze jeszcze cos
> innego?

To piskacz :). Buteleczka 75ml.
________
sheba 19