naczynka

1. Data: 2003-01-20 19:28:27

Temat: naczynka
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jak pozbyć się pękających naczynek na udach i jak im
zapobiegać? please

Aguś

1. Data: 2003-01-20 20:30:40

Temat: Re: naczynka
Od: "o3" <d...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie jak pozbyć się pękających naczynek na udach i jak im
> zapobiegać? please
>
> Aguś

Wydaje mi sie, ze na udach najlepiej bedzie pozamykac je metoda laserowa,
bo nie wiem czy kremy cos dadza, aczkolwiek nie wykluczam ich.

pozdrawiam
Dawid : o3

1. Data: 2003-01-20 20:39:30

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie można takie zabiegi zrobić?

Aguś

1. Data: 2003-01-21 08:15:35

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie można takie zabiegi zrobić?
>
> Aguś
>
> Użytkownik "o3" <d...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości

> takie zabiegi mozna zrobic w gabinecie lekarskim lub kosmetycznym w ktorym
pracuje rowniez lekarz. podaj miejscowosc a udostepnie Ci kilka adresow

1. Data: 2003-01-21 08:27:46

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-21 11:27:23

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

szama napisał(a):
> Czy ktoś wie jak pozbyć się pękających naczynek na udach i jak im
> zapobiegać? please

Tez mam ten problem tylko z naczynkami na twarzy. Najlepszym sposobem
jaki na razie odkrylam to wizyta u kosmetyczki. Pani nakuwa te "popekane"
miejsca cieniutka igielka a potem przykrywa bialym malo widocznym
proszkiem. W miejscach nakluc tworza sie mikroskopijne strupki, ktore po
2,3 dniach schodza, a po popekanych naczynkach nie ma sladu.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-21 21:47:40

Od: "Jagusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A drogi jest taki zabieg? I czy naczynka powracaja? Pozdrawiam. Jagusia

1. Data: 2003-01-22 20:56:56

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Jagusia napisał(a):
> A drogi jest taki zabieg? I czy naczynka powracaja? Pozdrawiam. Jagusia

Naczynka nie powracaja. Wiec to plus, a cena zalezy od nakluc i czasu
zabiegu. U mnie to bylo niecale 5 minut i zaplacilam 25 zl.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-23 09:27:52

Od: "Ola Mycha" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
.com.pl...
> [...]
> proszkiem. W miejscach nakluc tworza sie mikroskopijne strupki, ktore po
> 2,3 dniach schodza, a po popekanych naczynkach nie ma sladu.

Jak nazywa sie taki zabieg?
Ola

1. Data: 2003-01-23 17:43:53

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Ola Mycha napisał(a):

> Jak nazywa sie taki zabieg?

Niestety nie orientuje sie czy ma on jakas fachowa nazwe. Nawet tego
szukalam ale jakos bez efektow :( Wszedzie spotkalam tylko metody
laserowe, a nie bylo nic o nakluwaniu.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda