nad jeziorem

1. Data: 2006-03-19 17:38:34

Temat: nad jeziorem
Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy czekamy na wiosnę i ja też niecierpliwie. Mam pytanie. Chciałaby nad
brzegiem jeziora (działka z linią brzegową) posadzić kaczeńce (nie? a może
coś innego ładnego) Skąd wziąć, bo słyszłaam, że się nie przyjmą takie
dzikie.Na działce, nad brzegiem rośnie kilkanaście olch i tak wokół
chciałabym coś dzikiego,kolorowego,no i ładmego. A wogóle chcę na tej
działce nie boisko z trawy lecz rośliny okrywowe, skalniaki, ognisko i
altanka. Taki rustykalny ogród. Dużo krzewów, kwiatów i ,,jagodnik"Jest to
,,dodatek" do działki na której jest domek.

2. Data: 2006-03-19 17:43:09

Temat: Re: nad jeziorem
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-03-19 17:53:35

Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ,,dodatek" do działki na której jest domek.
>
> A z okrywowych, jakie polecilibyście. Żeby były odporne i ładnie wyglądały
przez cały sezon? Wspomnę, że na tej działce będą słoneczniki, aksamitki i
wiele kolorowych kwiatów jednorocznych. działka jest w centrum wsi
mazurskiej.

4. Data: 2006-03-19 19:50:50

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przez cały sezon? Wspomnę, że na tej działce będą słoneczniki, aksamitki i
> wiele kolorowych kwiatów jednorocznych. działka jest w centrum wsi
> mazurskiej.

Może potrzebujesz konsultacji grupowej na miejscu :)))))

A tak poważnie to jeszcze musisz trochę napisać.Jak często tam będziesz,
jaka ziemia,itp.A przede wszystkim co sie Tobie podoba i ile pieniędzy
i czasu chcesz na to poswięcić (ale barwinek,bluszcze i bodziszki możesz
zawsze posadzić :))
Nie chciałabym,zebyś to żle zrozumiała,ale w archiwum grupy znajdziesz
mnóstwo na ten temat.Obojętne czy wklepiesz rośliny okrywowe,ogrody
rustykalne czy co chcesz.
A nad jeziorem posadz żółte kosaćce iris pseudoacorus .

Pozdrawiam, Lilka

pytanie o uprawe ziól
widzieliście gdzieś wiosnę?
róza miniaturowa