nadcisnienie - leczenie

21. Data: 2007-06-25 08:56:38

Temat: Re: nadcisnienie - leczenie
Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisał(a):
> Użytkownik "cirkon" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Można pęc ze śmiechu.

A niby z kogo mamy się śmiać ? Chyba z Ciebie. Jeżeli pacjent nie miał
nigdy robionych takich badań to przecież od tego się zaczyna. Lekarz to
nie znachor, który spojrzy na flaszkę z moczem i postawi diagnozę...

Juanitos

22. Data: 2007-06-25 09:14:09

Od: "Pawel" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy robionych takich badań to przecież od tego się zaczyna. Lekarz to
> nie znachor, który spojrzy na flaszkę z moczem i postawi diagnozę...

Dodałbym jeszcze do tego dobową zbiórkę moczy w celu zbadania czynie ma feo

Paweł

23. Data: 2007-06-25 09:43:20

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> Drogi Jurku M :-) Jestem bardzo tolerancyjny i otwarty na wszelkie nowe
> odkrycia. Sam mam nadciśnienie z którym medycy walczyli kilka lat zanim
> się ustabilizowało. Ale leki musze brać do końca życia... pomimo
> poszukiwań nie spotkałem opisu, który by mówił o takich przypadkach.
> Natomiast po odstawieniu leków ich efekt utrzymuje się nawet przez kilka
> miesięcy, pacjent zadowolony z siebie przestaje kontrolować ciśnienie i
> pewnego dnia powala go zawał, wylew czy inne paskudztwo z powodu efektu
> odbicia... taki efekt w przypadku leczenia skojarzonego musi nastąpić...
> [...]

Kolego, po 2 tygodniach diety ciśnienie spada do wartości
120/80 115/75 i to trwale.
Niewiarygodne a jednak prawdziwe.
Każdy może spróbować.
A Wy z powodu takiej bzdury pół medycyny chcecie postawić
na nogi.

24. Data: 2007-06-25 09:49:06

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wypisuje i pomimo, ze podalem Ci informacje o sekcie dla ktorej pracuje
> Mierzynski, a nie z serwisem edukacyjnym Polskiego Towarzystwa
> Nadcisnienia Tetniczego:
> Polecam zapoznac sie ze strona internetowa PTNT, gdzie zamieszczone sa
> rzetelne, informacje naukowe:
> Najskuteczniejsza, przebadana dieta ktora moze pomoc w zwalczaniu
> nadcisnienia
> jest dieta DASH, ktora m.innymi zaleca prestizowa Clinic Mayo.
> Ponizej wklejam troche informacji na temat zwalczania nadcisnienia
> tetniczego, ktore mozna znalezc na stronie tej kliniki:

Dieta niskowęglowodanowa nie leczy wszystkiego, poprawia
tylko ogólną kondycję organizmu. Leczenie to już sprawa
samego organizmu człowieka - samoleczenia.
Z chorobami jest różnie. Jedne ustępują od razu, inne trwają
latami.
Ale po zastosowaniu DO najłatwiej można się pozbyć
właśnie nadciśnienia.

25. Data: 2007-06-25 09:53:36

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirab" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dieta tłuszczowa to powolne samobójstwo.

Tak, zgadzam się z tym.
Ale bardzo powolne. Bardo, bardzo powolne.
I prowadzi do śmierci. Niestety.

26. Data: 2007-06-25 12:21:10

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jengr napisal:

> [...]
> latami.
> Ale po zastosowaniu DO najłatwiej można się pozbyć

Wisz co? Nie chce mi sie juz Toba gadac i cokolwiek Ci tlumaczyc, bo Twoje
zdrowie, to Twoj, businessa, nie moj. Ty po prostu nieczego nie jestes w stanie
zrozumiec, bo masz mnozg wyprany przez sekte i zdradzasz objawy zwyklego
nawiedzenia.
Powiem Ci tylko tyle, ze ja dobrze wiem, iz na tej Twojej cudownej diecie u
niektorych osob (nawet wiem dokladnie u ktorych), cisnienie poczatkowo spada.

Niestety u wielu z was sprawa tak pieknie jednak nie wyglada. Nie mowiac juz
o tym, jak bedzie wygladala po kilkunastu latch stosowania tego badziewia
dietetycznego pt. dieta optymalna.

Idz i zyj dalej w slodkiej nieswiadomosci i wierz dalej slepo tym, ktorzy Cie
w zywe oczy oklamuja.

Amen.

27. Data: 2007-06-25 20:29:41

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ty pierdolisz od zawsze jadlem golonyu popijalem piwkiem i unikam
wszelkkich weglowodanow nawet miodu i to sa wlasnie efekty czy nadcisnienie,
a wedlug ciebie mam wqpierdalac dalej jajecznice 4 razy dziennie boczek
golonki i inne kurestwa?

niskie ciśnienie - czym podnieść?
ZAPARCIA
Cholesterol nie zatyka tętnic