nadmierne pocenie się [pośladki plecy] ? nadpotliwość?

11. Data: 2007-07-08 19:08:22

Temat: Re: nadmierne pocenie się [pośladki plecy] ? nadpotliwość?
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Bialek napisal:

> ""In 2004, the Food and Nutriton Board of the Institute of Medicine

> To jest właśnie absurdalne i to do potegi. Nie uwzględnia ani klimatu ani
> rodzaju pracy.

Nie jest absurdalne. Te potrzeby uwzglednia sie bowiem w ten spsob, ze dobiera
sie diety indywidualnie. Sam podales tutaj przyklad diety dla sportowca.
Tyle tylko, ze dieta na ktora sie powolywales byla dieta wysokoweglowodanowa:

http://www.rice.edu/~jenky/sports/salt.html

...a Ty przeciez twierdzisz, ze to zwolennicy diet niskoweglowodanowych maja
racje i np. dieta optymalna jest dieta dla kazdego czlowieka.
W ktorym poscie napet npisales, ze nie masz do tej diety tylko jedno
zastrzezenie, a Kwasniewski jest tworcza diety japonskiej:)

Nie zauwazasz sprzecznosci w Twoich rozwazaniach?

Dlaczego, skoro jestes taki dociekliwy, nie protestujesz przeciwko piramidalnym
bredniom rozglaszanym przez zwolennikow diet niskoweglowodanowych, tylko je
zupelnie bezkrytycznie popierasz?

Zdecyduj sie w koncu na cos:)

12. Data: 2007-07-08 19:14:26

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ktorym poscie napet npisales, ze nie masz do tej diety tylko jedno
> zastrzezenie, a Kwasniewski jest tworcza diety japonskiej:)

musze skorygowac powyzsze zdanie, bo napisane jest troche chaotycznie i mozesz
go dobzre nie zrozumiec:

Mialo byc:

W ktoryms poscie nawet napisales, ze masz do tej diety tylko jedno zastrzezenie,
a Kwasniewski jest tworca diety japonskiej:))

13. Data: 2007-07-09 06:49:17

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff"

> Mialo byc:
>
> W ktoryms poscie nawet napisales, ze masz do tej diety tylko jedno
> zastrzezenie,
> a Kwasniewski jest tworca diety japonskiej:))

Napisałem że propaguje dwie znane i sprawdzone diety.
S*

14. Data: 2007-07-09 07:17:47

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(-a):
> Jesuuuuu....skad Ty takie dane masz? A moze pomyliles przecinki?
Poczytaj o działalności Salt Institute (w zeszłym roku w Kidney Int był
editorial), to będziesz wiedział kogo reprezentuje Twój rozmówca.
Przychylam się do opinii, że nieświadomie.

--
Krzysiek, EBP
W Polsce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten

15. Data: 2007-07-09 18:01:17

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj o działalności Salt Institute (w zeszłym roku w Kidney Int był
> editorial), to będziesz wiedział kogo reprezentuje Twój rozmówca.

Jeśli mogę coś więcej na ten temat.. ?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

16. Data: 2007-07-09 18:17:48

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:19beqj0ppl6cv.1kxky9t5kcaxr$.dlg@40tude.net...
> [...]
> editorial), to będziesz wiedział kogo reprezentuje Twój rozmówca.
> Przychylam się do opinii, że nieświadomie.

Nie interesuje mnie ani Salt Institute ani Kidney Int. W tak prostej sprawie
można mieć własne zdanie ale trzeba wiedzieć ile jedzą zdrowi ludzie. Tacy
nie wiedzą co to zdobycze medycyny i oczywiście nie wiedzą ile jedzą soli.
Lepiej uczyć się od zdrowych niż od nowatorów.
Pamiętacie jak prawie wszyscy zalecali oleje roślinne.
S*

17. Data: 2007-07-09 19:09:01

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr Endriu napisal:

> Jeśli mogę coś więcej na ten temat.. ?

Niestety w sieci dostepne sa tylko informacje w j.ang.
To w kazdym razie potezne lobby, obok cukrowego i miesnego.
Mozna sobie wyobrazic jakie maja wplywy, skoro zaczeli sie sadzic chyba w 2004 r.
m.innym z rzadem Busha.

Prosze sobie przejrzec ich strone internetowa:

http://www.saltinstitute.org/

18. Data: 2007-07-09 19:18:33

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof (Suzuki Kokushu)napisal:

> Poczytaj o działalności Salt Institute (w zeszłym roku w Kidney Int był
> editorial), to będziesz wiedział kogo reprezentuje Twój rozmówca.
> Przychylam się do opinii, że nieświadomie.

Tak, wiem troche o tej ich dzialalnosci:)
To w tej chwili silne lobby, ktore zwieksza caly czas swoj potencjal ekonomiczny.

Tej publikacji w Kidney Int. nie czytalem, ale przed momentem przejrzalem ich
odpowiedz.

W bibliografi do tego ich artykulu, pojawila sie m.innym "praca" pana Gary
Taubes, jegomoscia ktory "robil" publicystyke dla Atkinsa i to w sposob czesto
bardzo odbiegajacy od zasad uznawanych za etyczne.

:))

19. Data: 2007-07-10 06:54:57

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(-a):

> [...]
> To w kazdym razie potezne lobby, obok cukrowego i miesnego.
> Mozna sobie wyobrazic jakie maja wplywy, skoro zaczeli sie sadzic chyba w 2004 r.
+/- o to chodzi, że sól jest tanim, łatwo dostępnym i stosunkowo mało
szkodliwym konserwantem. Jak wiemy poprawia też smak nawet miernych potraw
a do tego powoduje wzrost pragnienia więc spożycia napojów chłodzących.
Dlatego przemysł spożywczy ufundował instytucję, która stara się, na ogół
naciągając nieco wyniki badań, przekonać, że sól mniej szkodzi. Ponieważ
nie są to skrajne tępaki, tylko ludzie sprytem obdarzeni, zdemaskować ich
nie jest łatwo i wyniki ich pracy docierają do prasy popularnej. A art. o
kt. mówiłem masz tu:
http://www.nature.com/ki/journal/v69/n10/abs/5001520
a.html
pod pdf jest całość.

--
Krzysiek, EBP
Dramat w teatrze i dramat w restauracji to dwie różne rzeczy

Ślepota oka prawego a Prawo Jazdy ???
PNN i niektóre wyniki badań
odczyny zakazne z krwii gdzie wykonam ?
zapalenie tęczówki - znowu :-(