Re: nadmierne pocenie się [pośladki plecy] ? nadpotliwość?

From: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: nadmierne pocenie się [pośladki plecy] ? nadpotliwość?
Date: Tue, 10 Jul 2007 08:54:57 +0200

Jeff napisał(-a):

> Niestety w sieci dostepne sa tylko informacje w j.ang.
> To w kazdym razie potezne lobby, obok cukrowego i miesnego.
> Mozna sobie wyobrazic jakie maja wplywy, skoro zaczeli sie sadzic chyba w 2004 r.
> m.innym z rzadem Busha.
+/- o to chodzi, że sól jest tanim, łatwo dostępnym i stosunkowo mało
szkodliwym konserwantem. Jak wiemy poprawia też smak nawet miernych potraw
a do tego powoduje wzrost pragnienia więc spożycia napojów chłodzących.
Dlatego przemysł spożywczy ufundował instytucję, która stara się, na ogół
naciągając nieco wyniki badań, przekonać, że sól mniej szkodzi. Ponieważ
nie są to skrajne tępaki, tylko ludzie sprytem obdarzeni, zdemaskować ich
nie jest łatwo i wyniki ich pracy docierają do prasy popularnej. A art. o
kt. mówiłem masz tu:
http://www.nature.com/ki/journal/v69/n10/abs/5001520
a.html
pod pdf jest całość.

--
Krzysiek, EBP
Dramat w teatrze i dramat w restauracji to dwie różne rzeczy