nadmierny zarost u dziewczyny

1. Data: 2005-08-15 07:46:50

Temat: nadmierny zarost u dziewczyny
Od: "S__3" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Chcialabym sie dowiedziec jak sobie Panie radzcie z nadmiernym owlosieniem w
dolnych partiach cialka?:)..wlsnie postanowilam wziasc sie za siebie wkoncu
i cos z tym zrobic :)otoz w czym rzecz, mam coz tu duzo mowic..posiadam
wiecej wloskow na pupie niz powinnam:(.i zastanawiam sie co z tym faktem
zrobic bo nie wyglda to estetycznie a chce wyjechac na urlop i isc na
plaze!:(..poradzcie cos..:((czy tylko depilacja woskiem ? czy jakies inne
metody ktore spowoduja ze bede miala pupcie chociaz na jakis czas
gladka:((..bo wloski pewnie i tak odrosna,chociaz wolalabym miec juz gladko
zawsze:((..

pozdrawiam

Ania

1. Data: 2005-08-15 11:45:24

Temat: Re: nadmierny zarost u dziewczyny
Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S__3" <h...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> metody ktore spowoduja ze bede miala pupcie chociaz na jakis czas
> gladka:((..bo wloski pewnie i tak odrosna,chociaz wolalabym miec juz

Co sie martwisz, niektórzy lubia

1. Data: 2005-10-21 19:59:37

Od: LemonPL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Angella wrote:
> Użytkownik "S__3" <h...@v...pl> napisał w wiadomości

> Co sie martwisz, niektórzy lubia

Lux

1. Data: 2005-10-24 18:39:30

Od: "max1959" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj tutaj zanim o czymś zdecydujesz:
http://www.kafeteria.pl/ziu/obiekt.php?id_t=183 . Pozdrawiam.

1. Data: 2005-10-25 07:21:22

Od: "jola i magda" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-10-31 20:37:56

Od: "Bolo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A skąd wiesz ile mieć powinnaś? Pisząc o pupie chyba miałaś na mysli cipkę. Ja
lubie włosy na tej części ciała a nawet wręcz uwielbiam.Pozdrawiam.

1. Data: 2005-10-31 20:41:49

Od: "Bolo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kafeteria.pl/ziu/obiekt.php?id_t=183
Poczytaj tu zanim podejmiesz jakies kroki.

1. Data: 2005-10-31 20:48:59

Od: "Maria" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomóżcie mam obrośnięte dolne partie ciała aż do kolan. Jakie sa
najlepsze środki aby to usunąć? Do tej pory bałam się rozebrać na basenie, bo
spod majtek kłębią sie kędziorki. Bo co mężczyźni o mnie by pomyśleli.
Całuski.

1. Data: 2005-11-08 22:05:21

Od: " K" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aniu,
niestety mam ten sam problem. Jestem brunetka i posiadam wiecej wlosow niz
powinnam. Zazdroszcze osobom, ktore nie maja z tym problemow. Probowalam
wielu sposobow - roznych metod depilacji a takze laseru i nie mi nie pomaga.
Nie wiem czy taka moja uroda ale wiem na pewno ze musze zrobic badania
hormonalne a takze na nadnercza. Bylam z wizyta u trzech lekarzy, w tym
specjalistki w Warszawie, ktora doradzila mi wlasnie te badania. Nie wiem
czy to cena czy to, ze balam sie wynikow, sprawily, ze ich nie zrobilam.
Teraz zaluje. Nie popelnie juz tego bledu. Za miesiac wybieram sie do niej
ponownie. Nadmierny zarost na nogach, posladkach i twarzy nie jst normalny
dla kobiet.
Jezeli potrzebujesz dodatkowych informacji, pisz.
Pozdrawiam Cie serdecznie i mam nadzieje, ze znajdziesz odpowiednia droge do
usuniecia tego problemu! Jesli tak, daj znac!
K.

1. Data: 2005-11-14 17:27:15

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny nie przejmujcie się tym. Pozdrawiam cieplutko.

Re: Zarost
Makijaże
zadbaj o siebie!!!
dermatolog we Wrocławiu