nadwaga

1. Data: 2002-08-20 10:41:49

Temat: nadwaga
Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kobieta na sile chce schudnac, a jako, ze "domowe" sposoby jej nie
wychodza postanowila wziasc cos silnego. Dowiedziala sie gdzies one,ze sa
jakies zastrzyki czy tabletki - podobno moga wystapic jakies powikladnia,
ale coz, jej wybor. Mozecie mi powiedziec jak dokladnie sie one nazywaja i
ile kosztuja??

--

Fiorek
F...@w...pl

2. Data: 2002-08-20 12:11:08

Temat: Re: nadwaga
Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Fiorek escribió en el mensaje news:ajt6bb$t3$1@news.tpi.pl

> [...]
> jakies powikladnia, ale coz, jej wybor. Mozecie mi powiedziec jak
> dokladnie sie one nazywaja i ile kosztuja??

Brr.. szkoda zdrowia.
Polecam herbalife z odrobiną sportu. Drogie jak cholera, ale zdrowsze od
tego, co je większość znanych mi ludzi na co dzień i bardzo skuteczne.
Moja mama znacznie schudła przy pomocy tych środków.

--
Rafalski

"Obviously you're not a golfer."
Jeff "The Dude" Lebowski

3. Data: 2002-08-20 15:53:07

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fiorek" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ale coz, jej wybor. Mozecie mi powiedziec jak dokladnie sie one nazywaja i

moja znajoma zalatwila sie mazindolem (chyba tak to szlo), ale dokladnie nie
wiem, jak ten lek dziala - no i czemu go przepisuja, skoro tak wyniszcza
organizm.
chwala bogu, ze takie swinstwo nie jest powszechnie dostepne...
pozdrawiam (i witam na tej grupie)
waniliowa

4. Data: 2002-08-20 19:38:52

Od: "KBK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> organizm.
> chwala bogu, ze takie swinstwo nie jest powszechnie dostepne...

Mazindol spowalnia ruchy robaczkowe jelita. Ze względu na to, ze jest
strasznie mocny i wywołuje wiele działań niepożądanych powinien być
stosowany u osób dojżałych (po 21 roku życia - najlepiej).
Była kiedyś (może jeszcze jest) lekarka z Łodzi - cudotwórzyni dla otyłych -
faszerowała wszystko i wszystkich Mazindolem, nawet dzieci.

5. Data: 2002-08-21 04:26:39

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
otyłych -
> faszerowała wszystko i wszystkich Mazindolem, nawet dzieci.

mazindol to psychotrop, ma b. silne dzialanie. podczas jego brania
wogole sie nie czuje glodu, ale co potem. grubas nie uczy sie jesc po
nowemu, bo przeciez nie jest glodny. po kuracji wraca do dawnych zlych
nawykow:(

6. Data: 2002-08-21 08:25:30

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wogole sie nie czuje glodu, ale co potem. grubas nie uczy sie jesc po
> nowemu, bo przeciez nie jest glodny. po kuracji wraca do dawnych zlych

Mazindol jest lekiem (nieamfetaminowym) hamujacym laknienie dzialajac
pobudzajaco na osrodkowy uklad nerwowy, poprzez wplyw na przekaznictwo w
zakresie katecholamin, nie powoduje uzaleznienia (bo nie wywoluje euforii).
Niestety odstwaienie leku, tak jak i kazdego leku zmniejszajacego laknienie
prowadzi do szybkiego, ponownego przyrostu masy ciala.

Nie nalezy leku stosowac dlugo. Jesli nie ma efektu po 4-6 tyg - leczenie
bedzie bezskuteczne.

Chris

7. Data: 2002-08-21 15:50:37

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nalezy leku stosowac dlugo. Jesli nie ma efektu po 4-6 tyg -
leczenie
> bedzie bezskuteczne.

to dziwne, bo po 6 tygodniach to bezpiecznie mozna schudnac 6 kg
(reszte to woda, wiec sie nie liczy). a mazindol byl lekiem dla ludzi
z otyloscia, a 6 kg to tylko niewielka nadwaga...

8. Data: 2002-08-22 01:34:22

Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wogole sie nie czuje glodu, ale co potem. grubas nie uczy sie jesc po
> nowemu, bo przeciez nie jest glodny. po kuracji wraca do dawnych zlych

Heh, nie problem w tym, ze moja kobeita sie wszystkim obzera, a wrecz
przeciwnie - ona nic nie je!!! Czasem zje bulke na sniadanie i tak caly
dzien na wodzie....

--

Fiorek
F...@w...pl

9. Data: 2002-08-22 12:12:02

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh, nie problem w tym, ze moja kobeita sie wszystkim obzera, a wrecz
> przeciwnie - ona nic nie je!!! Czasem zje bulke na sniadanie i tak caly
> dzien na wodzie....

Wybacz ze zaoponuje..

Niemal każdy pacjent z nadwaga przysiega na wszystkie
swietosci ze on "nic nie je". A masa ciala rosnie jakos
sama z siebie.

Pamietasz zapewne ze szkoly podstawowej - z fizyki,
prawo zachowania energii i masy.
Dotyczy ono również organizmu czlowieka.

Jezeli z pokarmem dostarczasz wiecej energii niz zuzywasz,
to masa ciala rosnie. Jesli mniej - to spada.

W obozach koncentracyjnych ludzie bardzo malo jedli.
Widziales tam kogos z nadwaga?

10. Data: 2002-08-22 12:55:34

Od: "Evian" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pezet" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> W obozach koncentracyjnych ludzie bardzo malo jedli.
> Widziales tam kogos z nadwaga?

Jasne, komendanta!

Sorry NMSP

Gosia

Anemia po operacji
PASOZYTY
szczecin - czy jest uczelnia medyczna???
EKG miesiaca
medicover-usługi stomatologiczne