nadziewane bułeczki-szukam przepisu

1. Data: 2007-05-01 09:31:26

Temat: nadziewane bułeczki-szukam przepisu
Od: "magi" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

zna ktoś jakiś sprawdzony przepis na farsz do bułek jakiś taki mięsno
warzywny

z góry dziękuję
magi

2. Data: 2007-05-01 09:35:37

Temat: Re: nadziewane bułeczki-szukam przepisu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magi" <m...@w...net> wrote in message
> zna ktoś jakiś sprawdzony przepis na farsz do bułek jakiś taki mięsno
> warzywny
>
> z góry dziękuję
> magi

Taki sam jak do naleśników, krokietów. Może też być rybny - wyśmienity do
rosołu, barszczu czystego, zupy rybnej.

3. Data: 2007-05-01 10:01:00

Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponował bym jednak go zmodyfikować i
przygotować coś lżejszego, naleśnik nie opadnie a bułeczka owszem.
Dałbym trochę piany z białek i mocniej doprawił by całość miała charakter

--
pozdrawiam,
Romer

4. Data: 2007-05-01 18:03:40

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magi <m...@w...net> napisał(a):

> zna ktoś jakiś sprawdzony przepis na farsz do bułek jakiś taki mięsno
> warzywny

Mięso mielone /surowe/ z dodatkiem surowego jajka, przyprawione solą,
pieprzem i ziołami /np. mieszanką prowansalską/, z dodatkiem dość drobno
posiekanej czerwonej i żółtej papryki. Albo czerwonej, zielonej - i
kukurydzy z puszki.

Ania

5. Data: 2007-05-01 18:17:38

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

magi wrote:

> zna ktoś jakiś sprawdzony przepis na farsz do bułek jakiś taki mięsno
> warzywny
>
> z góry dziękuję
> magi

Polecam buleczki drozdzowe Adioli - nadzienie glownie cebulowe, ale
mozna do niego dodac mieso, czy wedliny posiekane na drobno. Przepis w
archiwum.
MB

6. Data: 2007-05-16 09:28:49

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:133f123r03t1bc2@corp.supernews.com...
> Polecam buleczki drozdzowe Adioli - nadzienie glownie cebulowe, ale mozna
> do niego dodac mieso, czy wedliny posiekane na drobno. Przepis w archiwum.

A czy to nadzienie nie jest zbyt wodniste (4 pomidory)? Czy po prostu trzeba
je porządnie odparować? Myślę o tych bułeczkach w najbliższym czasie, ale
nie chciałabym zaczynać od problemów z nadzieniem...

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

Witam wszystkich
Re: ett się skurcz[acz]ył
Czy wino domowe w potrawie lub pite może wywołać przeczyszczenie?
KUNDLOWI...
Ankieta o żywności wygodnej