nafta z CPN-u

1. Data: 2004-06-01 15:50:38

Temat: nafta z CPN-u
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Może was zszokuje ale postanowiłam zrobić sobie kuracje włosów naftą ( nie
kosmetyczną i nie -oczyszczoną ) - brudną , smierdzącą z CPN-u ( chyba tam
dostanę prawda?) V.Villas to stosuje cały czas , ale absolutnie nie chcę
wyglądac jak ona:) tak tylko przez 3 - miechy popróbuję, nafta + sok z
cebuli i czosnku + żółtko i chyba tyle - raz w tyg. - ale będzie śmierdziało
w domu...........czy ja to dostane na stacji?

1. Data: 2004-06-01 15:57:03

Temat: Re: nafta z CPN-u
Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-06-01 17:50, naomi wrote :
> [...]
> cebuli i czosnku + żółtko i chyba tyle - raz w tyg. - ale będzie śmierdziało
> w domu...........czy ja to dostane na stacji?

może po prostu już sobie odpuść?

Hitomi

1. Data: 2004-06-01 15:57:14

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> hej!
> Może was zszokuje ale postanowiłam zrobić sobie kuracje włosów naftą

A daj Ty wreszcie spokój swoim włosom!:))

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-06-01 16:02:56

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może was zszokuje ale postanowiłam zrobić sobie kuracje włosów naftą ( nie
> kosmetyczną i nie -oczyszczoną ) - brudną , smierdzącą z CPN-u

No i dobrze. Znowu fryzjer będzie miał co robić. Dermatolog też sobie
zarobi.

1. Data: 2004-06-01 16:04:19

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi wrote:
> [...]
> popróbuję, nafta + sok z cebuli i czosnku + żółtko i chyba tyle - raz
> w tyg. - ale będzie śmierdziało w domu...........czy ja to dostane na

Hmm... nafta, cebula, czosnek, zoltko - bedzie smierdzialo okrutnie ;-) Nie
rob tego swoim bliskim :-) I wlosom tez!

--
Kometa GG 2138081
**18.06 - Dzien Zaglady**

1. Data: 2004-06-01 16:07:56

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa:

> Hmm... nafta, cebula, czosnek, zoltko - bedzie smierdzialo okrutnie ;-) Nie
> rob tego swoim bliskim :-) I wlosom tez!

E tam nie rob. Proponuje jeszcze plukac octem.

BA

1. Data: 2004-06-01 16:13:55

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:
> E tam nie rob. Proponuje jeszcze plukac octem.

rotfl

--
Kometa GG 2138081
**18.06 - Dzien Zaglady**

1. Data: 2004-06-01 16:21:06

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:c9i9be$8i5$1@news.onet.pl...

przecież taka nafta ma zbawienny wpływ na włosy !!! Zauważcie jakie włoski i
brwi mają pracownicy fizyczny rafinerii.
mama tak robiła inie miała uczulenia więc i może ja tez nie będę mieć:)

1. Data: 2004-06-01 16:25:37

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Jun 2004 18:07:56 +0200, in pl.rec.uroda Barbara Anna
<b...@o...pl> wrote in :

>E tam nie rob. Proponuje jeszcze plukac octem.

i okładać anchois. też mają intensywny zapach.

an// mspanc

1. Data: 2004-06-01 16:27:21

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi wrote:

> [...]
> brwi mają pracownicy fizyczny rafinerii.
> mama tak robiła inie miała uczulenia więc i może ja tez nie będę mieć:)

Fantastyczny pomysl. Bedziesz mogla zaczesywac brwi na czolo albo
zakladac za uszy albo spogladac zalotnie spod ich woalu...

Zrob, zrob, i podziel sie na grupie wrazeniami.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg